SF Beunmeeting #2!

Wanneer kan je?


  • Total voters
    25
Ja ik moet idd nog steeds je huis bekijken :p maar nu heb ik het druk zat met m'n eigen huis. Ik bel je als ik ff een keer een weekendje tijd heb ok?

Kan je gelijk m'n nieuwe oto zien :#

114138d1218314439-bmw-635csi-bmw_m635csi_alpina-500.jpg


Dit ongeveer, ook met M pakket alleen andere velgen. 3.5L 5 bak.
Erg vet ding, alleen hoop dingen nog te doen... De vorige eigenaar wilde zelf wel even een alarm + cv op afstand bediening er in beunen. Dat haat ik dus zo erg he!!!! kroonsteentjes tuning, vol gas.
Schokbrekers achter moet ik doen, stuurstokkies + kogels....

nouja, dat soort dingen dus :+

Wauw!
 
Waarom heeft Kenzie nog niet gereageerd? Vorige keer vond ik hem echt een baas dat hij toch was gekomen terwijl iedereen gal zat te spugen over hem.

Wat mij betreft is hij ook welkom met zijn B(ats)MW


@ de Meern toen..
 
Mja tegen de tijd dat ik met de bimmer naar die meeting kom, zal die d'r nog zo uitzien als hierboven hoor :p

Ik moet hem echt een keer goed schoonmaken, lak polijsten, interieur goede beurt geven. Dat soort dingen. En daar ga ik ws pas allemaal in 2012 mee beginnen, want ik heb nog veel te doen.

Het is trouwens volledig leer, beetje bruinig... nog in super goede staat, geen scheuren en dat soort dingen, maar het heeft wel wat aandacht nodig. Iemand nog goede tips om leer weer in top conditie te krijgen? Meguires ofzo?
 
Ik kom wel wijs kijken ofzo. Mits het op een zondag is ( lang leve de autobranche waar je op zaterdag zo-goed-als-nooit vrij krijgt :D )
 
Alleen moet het niet weer zo zijn dat iedereen even kijkt en zegt.. He ik ga er weer vandoor.

Bij de Meern druppelde iedereen langzaam af :p

En toen heb ik nog met behulp van iedereen zijn tools m'n crx gefixed :D
 
Back
Top