This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

setupS

Babyblauwe-zip

Well-Known Member
hoi ik heb een vraag over 2 setups me oude en me nieuwe.
me zip ac word dit weekend klaar gemaakt en afgesteld maar wil weten of de nieuwe veel verchild met de oude (trekken + top)

oude : polini w-poort,for race,22mm,speedcontrol

nieuwe: EVO70,bida c20,22mm,mhr multivar,hebo race verstelbaar,doppler krukas

laat maar wat horen of het veel uitmaakt enzo !
 
Last edited:
Originally posted by marbossi
En koop een goed luchtfilter, TP carterkap, luchthapper en een overrange poulie:+

luchtfilter zou ik std filter houden, alleen dan wel goed aanpassen

Verder is er geen TP carterkap voor pia, dus moet je ff creatief zijn met dremel/boormachine voor de nodige koeling achter je deksel.

En ja, natuurlijk overrange poulies nog erbij kopen zodat je geen dipjes hebt...
 
Originally posted by ids
wrom geen 22 mm schilt maar 1 mm?

Check voor de gein eens www.dellorto.co.uk ...

Het zijn twee compleet verschillende carb's, waarbij de 22mm een ovale mengkamer heeft, en een 19/21mm [PHBG] een ronde heeft... Bovendien zit er zo'n kl*te electrische choke @22 DO... het zit dus niet in dat ene millimetertje Een 19/22mm DO is ook veel meer afstelspul van te krijgen qua gasnaalden, gasbuizen, enzovoorts...
 
die 22mm heb ik om dat ik er goedkoop aan kon komen van een jonge die bij me werkte. maar ik vroeg of het nou veel km uitmaakte en mensen gaan zeggen dat me setup beter moet dat vroeg ik dus nie want vind dat er zo all veel geld genoeg in is gestoken !!!