This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

setupje veranderen...

Siep Wokkel

Banned
heej...

ik wil mijn setupje wijzigen van me honda x8r-s


de setup is nu:

malossi cdi
nrx
tp vario maar originele halfpoullie


en de rest origineel


nu wil ik

yasuni r van peugeot
Vario-Multivar Malossi Sport
Ventilvar halfpoulie Malossi


en eventueel een 50cc snel ofzo...

maar die mot niet te duur zijn... en het liefst 1 met veel kracht.. of kan ik dan beter een 70cc import cilinder nemen? hij hoeft niet 120 te lopen... 90/100 op teller en snel trekken ben ik blij mee....

wat raden jullie me aan? en nog tips ofzo?


edit: het liefst wil i mijn 12mm houden... maar als een 17.5 echt veel scheelt qua trekken enzo neem ik die ook wel..
 
deze moet naar beginnersforum.
check mijn setup, redelijk eenvoudig weinig slijtage en niet zo duur.

edit: idd weet niet of dr70 er voor honda is anders malossi sport 70 of die van poline. Er is er vast wel een voor.
 
sorry maar waarom zal je al dit gaan doen als je de x8er weg doet :?
cilinder keuze Zoals altijd Dr 70 veel koppel en geen belachijke topschnelheid en ook niet duur (ik weet trouwens niet of ze er ook voor honda zijn)
 
ik zie wle of ik die x8r weg doe daar gaat het nu niet over...


enne past die 17mm gewoon op origineel spruitstuk? of moet ik een andere nemen omdat die originele 12mm is?


als ik al die shit koop


polini cil
17.5mm
malossi varioshit
yasuni r

dan kom ik uit op ongeveer 400e

:~ 0?
 

ori spruitstuk is 14 mm maar je kan de 17,5 er wel op knallen heeft alleen nie veel effect dan dus de conclusie is ja je moet een ander spruitstukkie
 
hoe zit het met deze cilinder... heb eigelijk geen zin om er zoveel voor uit te geven... met deze moet ik ook wel de 90km halen en veel koppel of slijt deze rommel erg hard?

70cc malossi 47mm 85.76
 
Hebo alu 70 zal je beter bevallen denk ik , en is ook niet zo duur.
Rijd gewoon lekker en slijt niet zo gek.

Vertanding standaard houden, goed afstellen en je hebt gegarandeerd een leuke autowheelie met een dergelijke setup.
 
en waar kan ik die bestellen.. scootparts heeft em nie.. 50cc ook nie van seggeren ook nie...



edit: lol check mij in beginners staan.. naja scheit


maar heb het iets aangepast...


60 carb
112 cil polini
60 multivar
25 halfpoullie
20 zijstandaart
100 2 ml50's

een nrx heb ik er nu onder.... dat houd hem wat laagtoeriger.. das wel prettig...

alleen als ik nou ff die hebo weet te vinden.. is die trouwens met kop?
 
Last edited:
dat zijn imitatie bakken meetsal slecht afgewerkt en trage poorttiming.. heeft alleen power door veel cc.... en slijt hard...


maar zon 70cc polini zal ook wel niet zo hard slijten wel?
 
Originally posted by Siepie Wokkel
dat zijn imitatie bakken meetsal slecht afgewerkt en trage poorttiming.. heeft alleen power door veel cc.... en slijt hard...


maar zon 70cc polini zal ook wel niet zo hard slijten wel?

neej , de polini slijt niet hard ,
toen ik mijn nr-x nog had , kon ik met de polini al redelijke weelie maken , autoweelie zat er net niet in ..


ik heb nu de athena(hebo) , deze is toch iets feller als de polini ,
 

als je nou eens die vario en half poullie weglaat? zo heel erg veel nut zal dat denk ik niet hebben hoor.
 
Originally posted by xearo
als je nou eens die vario en half poullie weglaat? zo heel erg veel nut zal dat denk ik niet hebben hoor.

de honda is juist begrenst op de vario ,

maar ik zie dat hij een tp vario heeft ?
maar die half poulie moet er wel komen ,,
 
ga nu maar gewoon voor die hebo 70 alu icm multivar+R+17.5+halfpoulie, loopt gewoon heel lekker en mooi veel koppel

suc 6 grtz marco