Seizoen 2012

zoiezo is op dit forum denken niet zo best
Als je lekker wilt gaan racen krijg je al dit gezeik..
Mij niet gezien .
ik zie wel waar ik ga rijden.
IK ben in ieder geval me racer aan het updaten (veering/datalogger)en dan gaan we wel weer lekker trainen.
 
Beter richt jij je op de stichting dan doe je er tenminste wat voor:-#

Hij doet iig meer dan jij Twan ;) Makkelijk commentaar geven vanaf de zijlijn heh! Ben het verder wel met je eens hoor, erg slecht dat er nog niets bekend is maar er zal wel een reden voor zijn. Desalnietteplus lijkt het me onnodig om Tim publiekelijk neer te halen ouwe dibbes!
 
tim is atm in zijn 1tje de stichting aan het draaien :) + zijn normale werk + herstel van operatie.. + samenwerking met 2Race..

ik weet iig zeker dat hij op dit moment hard bezig is om de achterstanden in te halen.
 
Persoonlijk vond ik de races in combinatie met 2RACE altijd erg gezellig, goed georganiseerd en leuk met de volle start velden. Als dit dmv een gezamelijk kampioenschap altijd leuke race weekendjes oplevert wil ik graag bij de SBO blijven rijden.

SOBW is geen optie. 18 races!? Stratencircuits!? Ik ga ook echt geen open70 scooter bouwen en ook is zaterdag racen voor mij geen optie. Ik denk niet dat de mensen die hier roepen dat ze gaan overstappen daar beter terecht komen.

De 2race kalender bestond vorig jaar iets van 70% (66.66, 8 van de 12 races) uit Spa Francorchamps, Veldhoven en Berghem. De kalender zal echt het probleem niet zijn. Hooguit moeten wij een keer naar Juvaincourt (wat echt een aanrader is) en zij een keer naar Emmen. Iets vaker naar Spa vind ik ook geen probleem want carpoolen moet die extra kosten kunnen drukken.

Ik maak me wel zorgen over het gebrek aan informatie. Dat kan maar één ding betekenen en dat is dat er nog niets concreets op tafel ligt en/of dat er onenigheid is over een bepaalde kwestie die uiteindelijk in ons nadeel kan uitvallen.
 
Dat ie dat in zijn eentje doet ligt niet aan mij ..ik heb in de begin jaren meer gedaan dan menig ander.zoals vlaggers regelen en te lobbyen dat de meeste mensen bii sbo kwamen rijden.
Ook de vlaggen heb ik gemaakt .
Ook heb ik nog mee gekeurt maar na een jaar heeft er ook niemand afgebeld of bedankt .
Ik vind dat te veel mensen in het ongewisse worden gelaten .
Verder heb ik hier niks over te zeggen .
tim is atm in zijn 1tje de stichting aan het draaien :) + zijn normale werk + herstel van operatie.. + samenwerking met 2Race..

ik weet iig zeker dat hij op dit moment hard bezig is om de achterstanden in te halen.
 
Wat heb jij dan gedaan voor de stichting? Ik heb jouw nooit zien vlaggen of iets dergelijks
Hij doet iig meer dan jij Twan ;) Makkelijk commentaar geven vanaf de zijlijn heh! Ben het verder wel met je eens hoor, erg slecht dat er nog niets bekend is maar er zal wel een reden voor zijn. Desalnietteplus lijkt het me onnodig om Tim publiekelijk neer te halen ouwe dibbes!
 
Dat ie dat in zijn eentje doet ligt niet aan mij ..ik heb in de begin jaren meer gedaan dan menig ander.zoals vlaggers regelen en te lobbyen dat de meeste mensen bii sbo kwamen rijden.
Ook de vlaggen heb ik gemaakt .
Ook heb ik nog mee gekeurt maar na een jaar heeft er ook niemand afgebeld of bedankt .
Ik vind dat te veel mensen in het ongewisse worden gelaten .
Verder heb ik hier niks over te zeggen .

Omdat het niet aan jou ligt mag je er wel over zeuren? Het is geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan..

En als je vroeger zoveel hebt gedaan, draag je nu toch je steentje bij als het niet gaat zoals jij het graag wil zien? Je weet blijkbaar precies hoe het allemaal werkt!
 
IK ga mezelf niet opdringen . Ik werd nietmeer gebeld of geemailt ..
Dus !
Het is niet mijn keuze geweest maar dat van de directie.
Als je zo met vrijwilligers omgaat blijf er niet veel over.

Omdat het niet aan jou ligt mag je er wel over zeuren? Het is geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan..

En als je vroeger zoveel hebt gedaan, draag je nu toch je steentje bij als het niet gaat zoals jij het graag wil zien? Je weet blijkbaar precies hoe het allemaal werkt!
 
Dat je je niet op gaat dringen is onzin.. Als je niet uit jezelf wilt meehelpen maar je perse gevraagd wilt worden.. sorry hoor maar dan kun je beter niet zeuren dat het niet lekker gaat.

Je weet blijkbaar precies waar het fout zit en wat er verbeterd moet worden. Neem dan zelf het initiatief en mail. Daarbij komt ook nog eens dat Tim dat van vroeger nooit kan weten omdat (zoals jij zelf aangeeft) het om de "oude" directie gaat.

En ook ik weet waar ik over praat.
 
Welles nietes heeft geen nut skatjes :)

Er komt morgen een mail met concrete dingen!
Als iemand nog concrete plannen heeft, mail ze naar tim @ stichtingsbo of vincent @ stichtingsbo.
Dan gaan we er serrieus naar kijken. Bedenk wel dat je idee niet per direct klakkeloos word toegepast.

Ik heb jaren meegedraait in het circus zoals menig persoon weet en afgelopen jaar ook de andere kant van het verhaal ervaren. Ik weet dus ook hoe frustrerend het soms is :)
Ik probeert ook een beetje de goeie vrede te beware :p
 
de 2race kalender is bekend.

Iig geen lelystad. Wel berghem of emmen of veldhoven

kalender2race.jpg
 
Last edited:
Back
Top