This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
ik ben hier wle zzer voorstander van dan kom ik zeker, ook omdat dit in belgie is gelegen zullen er dan ook meer belgen zijn

ik ben al 100% zeker aanwezig
 
heb er wel zin in hoop niet dat het word zoals SA van wat ik heb gehoord wat er allemaal is gebeurt.... voordeel : geen Duitsers in de wijde omgeving dat scheelt wel iets.

P.S. Kan de politie in Belgie dan echt nog erger zijn dan de Nederlandse hoop dat ik er niet achter hoef te komen
 

nederlands politie zijn softies, belgische politie = FBI
 
jah,belgen zijn egt tering hard,als je 70km/h rijd krijg je al 400 euro boete ( laatst nog gezien op VT4 meot je meteen contant betalen, lekker dan )

maar ik kom dan zeker wel, vaker geweest ivm karting, en is zeker wel een lekker circuit, goede keuze!
 
Duidsland ligt tegen belgie hoor 8P
 
K ben geheel afhankelijk, als Mike@Rox ook heen wil/gaat en dan ook zijn rijbewijs heeft kan ik heen :*8) ...

K hoop`ut wel natuurlijk ...
 
Als ik dan ondertussen klaar ben met me rijbewijs wil ik het wel overwegen .

Maar anders zker weten van niet....
 
wordt denk maar opschieten met rijbewijs heb ik m optijd dan kom ik dr zeker heen met wat gasten denk maar busje en motortrailer huren voor een weekendje
 
die Endurance, is dat alleen voor 50ccers? En wat zijn de regelenten?
Want ik wil dan wel een racertje gaan bouwen, maar strax komt ie niet door de keuring. Daar wil ik graag rekening mee houden