This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
ik zie het zo: je moet toch een stuk in de auto zitten, en voor de meesten is dit wat verder weg, maar voor zo'n vet weekend als lelystad heeft het meerendeel echt wel wat meer reistijd over.
ik ben er, waar dan ook, zeker bij.
 
ben er 100% zeker, met zo'n leenbak mag je toch 200-300km vrij rijden

weet iemand ook hoe ver het is vanaf, laten we zeggen rotterdam of utrecht ?
 
Ik kom zeker weten! Lelystad was al vet, Spa - Franchorcamps is helemaal lijp!
En de afstand moet geen probleem zijn, wij komen vanuit Amstelveen (Uithoorn), maar voor zo'n weekend is dat helemaal geen probleem.
 
ik heb ondertussen meer info en foto's van het terrein... tot zo

De plannen worden al ietsie concreter... Ik heb meer info ondertussen van het terrein zelf, prijzen en mogelijkheden...

* Overnachting vanaf vrijdag is zo goed als zeker mogelijk
* Er kan een 'testcircuitje' makkelijk voorzien worden.. niet zo groot, maar je kan er voldoende afstellen
* Doushes en toiletten kan geregeld worden dat ze 24u open blijven + gratis
* Er is geen vastgesteld uur van begin- en einde van rijden op circuit... dus gaan we lekker in de zomer tot 22u blazen (ff wat uurtjes extra tov Lelystad)
* Minder geluidsbeperkingen (wat niet betekend dat het te gek moet à la Duitse style..)

Waar we aan zitten te denken:
* 50cc/70cc races voor mensen met racelicenties (SOBW, BMB, enzo)
* Endurance voor amateurs (dus voor mensen die normaal niet racen).
* Sprintraces
 
Last edited:

Jij slaapt toch op een matras achterin de Combo
 
Dit is zker wel een goed plan.
Eindelijk eens een meeting in de buurt!!!
De afstand maakt van onze kant ook weinig uit,
als we maar lol hebben.
We zullen er zker zijn
 
Is zeker wel een beter terrein dan lelystad, en ik denk dat liefhebbers het er ook zeker voor over hebben om een stukkie verder te rijden..
 
Originally posted by Razma
Waar we aan zitten te denken:
* 50cc/70cc races voor mensen met racelicenties (SOBW, BMB, enzo)
Het grote voordeel voor de sobw'ers is dat er nu geen toestemming gevraagd hoeft te worden, omdat het niet in Nederland is.


Goed bezig Inne. :W
 
wel leuk enzo. maar spa is VERRR. zeker met aanhanger. En via het "Bospad" zoals wij op de karting zijn gekomen wil ik echt niet met aanhanger ofzo rijden
 
ik ben er hoe dan ook bij. mijn dna moet dan nog wel ff iets verder tuned worden maar goed.

PS.

Is het niet een idee om het opzandvoort te houden?
 
Originally posted by Razma
zandvoort is niet te betalen, geen overnachting en niet onder controle te houden

ok dan lijkt het me duidelijk?

word dus in belgie. ik ben er cker
heb je al een datum inne?
 
Mooi is het iets minder ver dan lely, maar zoals al gezegd is is het maybe beter om zo een selecter en een "beter" publiek te hebben.
 
Lijkt mij niks, er zijn een hoop mensen, die niet zo'n ontzettend snelle scooter hebben, maar het wel erg tof vinden om er naar te mogen kijken. Op deze manier wordt het echt een elite-meeting denk ik. Mensen van 16 kunnen 9 van de 10 keer geen vervoer regelen helemaal naar België.. ik iig niet.

Zo wordt het overgrote deel dus de dupe van een klein stel asocialen dat zich op een dergelijk grote meeting als Lelystad niet kan gedragen, vind ik er spijtig, en ik denk met mij nog een hele hoop..