This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterTuning.net Magazine #3

moet je het ook niet beloven aan inne als je verder nog iets wil kun je me pm'n dan blijft dit gedeelte verder schoon

Pardon ik wil niks? en heb ook zeker niks beloofd. IK heb het alleen doorgegeven aan de persoon wie er over gaat en die zou der op de lijst zetten.. meer niet

ziet er allemaal goed uit:W

alleen weer jammer van die 2 roxjes als midden poster:X vind het overigens jammer dat je die altijd en overal ziet opduiken:X

Vind het echt goed tof dat de rox van Lucas er als poster bij zit :W. Alleen die Mv agusta aerox vind ik lelijk, maar dat is persoonlijk natuurlijk :+.

In scootertuning.net #2 was die franse zelfbouw zeeeeer geil:~ liever heb ik daar poster van

Ook zie ik liever zelfbouw projecten van Nederlandse makerij, zoals die van Dijkman

Stukje techniek van Twins is leuk om te lezen Ook de special van Dijkman is echt gaaf.

Verder is het maybe leuk om een soort van Special Shoot-out te doen voor St.Net members? Soort van Poll ? Dat jullie een selectie maken van Specials, en dat wij daar uit kunnen kiezen zeg maar.

Just my 2 cents