This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterTuning.net goes new style... Goes GoFast!...

Is gewoon ff wennen. Was toen eerst met nieuwe style ook zo, maar achteraf denk je dat het mooi is en tof, en zelfs vergeet je dat er een oude style was en hoe die was.(zoals ik dat 2e dan)

Ik vind het ook best druk,.. die 'kriebeltjes' overal doorheen vind ik het een beetje rommelig maken. De rest ziet er wel weer leuk uit, en de belangrijke zaken zijn nu wel duidelijk te zien, en makkelijk naar toe te gaan.

Heb al van die grote sponser stickers liggen van ''go fast sports'' maat van me kitesurft en een maat van hem word door go fast gesponserd en kreeg lading stickers waaronder die. (45 a 50cm groot ong btw)

Maare erg goed bezig allemaal

Linksbovenin is veeeeels te druk.
Zowiezo vind ik t lettertype niet bevorderlijk voor het gebruiks- en leesgemak.
Maar wel weer een tof initiatief 8)
TE goed bezig weer

Klopt,

Ik hoopte dat het vandaag al opgelost zou zijn, maar waarschijnlijk wordt het toch maandag. Maar dat ligt aan de provider

Hele verbetering t.o.v. de oude look's!

Ik vind dat het nu wel iets weg begint te hebben van de ScooterAttack-site, en dan vooral een beetje de "freestyle". Leuk initiatief!

komen der nu ook go fast verkoop punten bij meetings?

energie drank is denkik wel gewenst doordat iedereen brak is dan+ralf+

en de screenshot van menace ziet er veel belovend uit

Kvind het heel mooi en zelf overzichtelijk
is in het begin wat wennen maar went wel rap
Ik heb safari en alles ziet er goed uit, en heb voor zekerheid ook me firefox gekeken en was zelfde. Dit zit dus zeker goed
ST.net is goed bezig proficiat en succes verder.