ScooterTuning.net goes new style... Goes GoFast!...

GoFast!

Indeed... we go fast !
Niet enkel een samenwerking met Go Fast Sports, wellicht bekend van de Go Fast Energy Drink bij grote dance events & extreme sports, maar ook een nieuwe style ScooterTuning.net

een mooi voorproefje voor wat de site gaat worden in de nabije toekomst en natuurlijk ook het image van ScooterTuning.net Magazine..

www.ScooterTuning.net

Enjoy

[edit] Er zijn een aantal mensen die momenteel de website niet kunnen bekijken... komt zo snel mogelijk weer goed !

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik kan alles zien :p

Ik mis enkel 1 iets wat er voordien wel was: foto met link naar de specials. Dat valt goed op, itt het linkje onderaan. Mensen die niet erg bekend zijn met ST.net zullen er denks snel over kijken :)

Verder is het erg netjes en speciaal, maar wel wennen idd. Mss ook nog "forumtopics" met hetzelfde grijs aanduiden zoals "evenementen"? Zijn natuurlijk details waar ik op vit :p

Ietsjes off-topic: Scooterbase down? Of ook veranderingen op til? :)

DME3 said:
Ik kan alles zien :p

Ik mis enkel 1 iets wat er voordien wel was: foto met link naar de specials. Dat valt goed op, itt het linkje onderaan. Mensen die niet erg bekend zijn met ST.net zullen er denks snel over kijken :)

Verder is het erg netjes en speciaal, maar wel wennen idd. Mss ook nog "forumtopics" met hetzelfde grijs aanduiden zoals "evenementen"? Zijn natuurlijk details waar ik op vit :p

Ietsjes off-topic: Scooterbase down? Of ook veranderingen op til? :)
verdere afwerking van de hele site komt nog...
we wilden iedereen dit feit niet onthouden.
thnx voor de tip

Back