Scootertuning.net Fok F1 Manager Subleague

Originally posted by Xyntaxis
ze zijn wel slim.. lees de nieuwe regels maar.. dan snap je waarom ze het doen..

yep, ik weet het, dan kunnen ze de oto aanpassen aan de condities van zondag. Alleen om nou zo'n risicovolle beslissing te nemen :? mja, we'll see :)

Ik ga denk ik zo ook maar teampje samenstellen... ws. wel met verstappen..kwee nog nie :O

Iig wel iets met toyota (ownatsj)!

Mja me team is klaar... ben er nog niet helemaal tevreden over... maar we zullen zien hoe goed verstappen en firman uit de verf komen!

team.jpg

Voor iedereen die Verstappen of Wilson heeft gekozen hier een kleine reminder over de puntentelling
Niet gekwalificeerd:
Toch in race: -10 punten
Niet in race: -25 punten

Gofferdomme, prutsers! begin dus al met -10 :+

edit: ze hebben het er gelukkig uitgehaald, dat strafpunten gezeik!

Originally posted by Casper
yep, ik weet het, dan kunnen ze de oto aanpassen aan de condities van zondag. Alleen om nou zo'n risicovolle beslissing te nemen :? mja, we'll see :)
Risicovol is het toch niet? Ze zouden zowieso wel achteraan staan en nu kunnen ze de wagens nog aanpassen :). ( toch ? )

ik ben daarbij... ik ben daarbij. Morgen ff team samen stellen op school want hier doet de computer erg raar! ik kan niet normaal een link openen maar ik moet eerst met rechtermuisknop snelkoppeling kopieren aanklikken en dan in een nieuw venster de snelkoppeling plakken. erg frustrerend Berend|(

Back