Jeroen Bang Bang 26 February 2003 #21 Vage shit, ik kan niet aanmelden omdat ik niet ingelogd ben. En ik kan niet inloggen omdat ik niet aangemeld ben :S? [edit] ik begrijp het al , kheb gejoined
Vage shit, ik kan niet aanmelden omdat ik niet ingelogd ben. En ik kan niet inloggen omdat ik niet aangemeld ben :S? [edit] ik begrijp het al , kheb gejoined
K Kasteel MHR member 26 February 2003 #22 vraagje, krijg je tijdens seizoen geld, zodat je dingen kan verbeteren? anders ga ik ook maar met 1 rijder rijden, scheelt ff
vraagje, krijg je tijdens seizoen geld, zodat je dingen kan verbeteren? anders ga ik ook maar met 1 rijder rijden, scheelt ff
Jeroen Bang Bang 26 February 2003 #23 Originally posted by DNA-Menno Dit is mijn setupje : Click to expand... Beter heb jij dan 0 euro meer over voor een 2e coureur
Originally posted by DNA-Menno Dit is mijn setupje : Click to expand... Beter heb jij dan 0 euro meer over voor een 2e coureur
Rudy_W rw-racing.nl 26 February 2003 #24 mijne, denk opzich aan de ene kant dat je net zo goed 1e hele goed rijden kan nemen met goeie motor enz dan 2 beunhazen|(
mijne, denk opzich aan de ene kant dat je net zo goed 1e hele goed rijden kan nemen met goeie motor enz dan 2 beunhazen|(
Bas Administrator Staff member 26 February 2003 #25 als je geen compleet team heb, dus geen 2 rijders, word je niet gegeteld in puntentelling...
Manta Oldskool membert 26 February 2003 #27 ik doe mee . Trouwens, is dat moerstaal een redirect email adres? Dus dat je het dan alsnog in hotmail krijgt?
ik doe mee . Trouwens, is dat moerstaal een redirect email adres? Dus dat je het dan alsnog in hotmail krijgt?
MoveMent King of Rock & Roll 26 February 2003 #28 tuurlijk wel verstappen als eerste rijder in je team hebben!
Jeroen Bang Bang 26 February 2003 #29 IK heb dus: Jos Verstappen Fernando Alonso Toyota chassis Honda F1 Racing blok Michelin banden
Manta Oldskool membert 26 February 2003 #31 Originally posted by SBK 2001 vraagje, krijg je tijdens seizoen geld, zodat je dingen kan verbeteren? anders ga ik ook maar met 1 rijder rijden, scheelt ff Click to expand... Misschien handig om eerst ff de FAQ door te nemen.... Maargoed je krijgt dus punten die verbonden zijn aan een geldbedrag Voor elk verdiend punt zal je budget met 15.000 worden verhoogt Klik voor een puntenschema hier
Originally posted by SBK 2001 vraagje, krijg je tijdens seizoen geld, zodat je dingen kan verbeteren? anders ga ik ook maar met 1 rijder rijden, scheelt ff Click to expand... Misschien handig om eerst ff de FAQ door te nemen.... Maargoed je krijgt dus punten die verbonden zijn aan een geldbedrag Voor elk verdiend punt zal je budget met 15.000 worden verhoogt Klik voor een puntenschema hier
Fabiano Ralf Fanclub 26 February 2003 #33 hooo en dat is nog wel een ICT'er Wout heeft het al gezegd op pagina 1, maar dus nog een keertje: http://f1manager.fok.nl/index.fok?onderdeel=subleagues&action=show&id=98
hooo en dat is nog wel een ICT'er Wout heeft het al gezegd op pagina 1, maar dus nog een keertje: http://f1manager.fok.nl/index.fok?onderdeel=subleagues&action=show&id=98
Karoshi De Zotte Belg! 26 February 2003 #34 mja heb het ondertussen al gevonden... Vond het allemaal wel een beetje vaag geplaats. Damn heb niets van ferrari kunnen kopen :'(
mja heb het ondertussen al gevonden... Vond het allemaal wel een beetje vaag geplaats. Damn heb niets van ferrari kunnen kopen :'(
D DanceTrend ]»['SPC']«[ 26 February 2003 #36 Ik heb: - Montoya - Toyota Chassis - Jaguar Motor - Michelin Banden Geen 2e coureur dus.. En een budget van slechts €3.000.000.. Ach ik doe dit ook voor het eerst
Ik heb: - Montoya - Toyota Chassis - Jaguar Motor - Michelin Banden Geen 2e coureur dus.. En een budget van slechts €3.000.000.. Ach ik doe dit ook voor het eerst
Manta Oldskool membert 26 February 2003 #37 hmm volgens mij zijn een aantal dingen nog niet duidelijk Voor mensen die slim zijn door maar 1 coureur te nemen, lees dit: http://f1manager.fok.nl/index.fok?onderdeel=nieuws&id=1094 Als je geen compleet team hebt krijg je geen punten! Het is dus verplicht alle dingen gevuld te hebben. Nou dan post ik mijn team ook maar direct ff :
hmm volgens mij zijn een aantal dingen nog niet duidelijk Voor mensen die slim zijn door maar 1 coureur te nemen, lees dit: http://f1manager.fok.nl/index.fok?onderdeel=nieuws&id=1094 Als je geen compleet team hebt krijg je geen punten! Het is dus verplicht alle dingen gevuld te hebben. Nou dan post ik mijn team ook maar direct ff :
THa GiLeRa WuN CMP... GaNGSTaH SHiT! lol 26 February 2003 #40 ik doe ook mee al begrijp ik r geen moer van!! haha. mijn team is dus: Budget 3.000.000 euro 1e coureur Giancarlo Fisichella 2e coureur Jos Verstappen Chassis BAR Honda Motor Toyota RVX-03 V10 Banden Bridgestone
ik doe ook mee al begrijp ik r geen moer van!! haha. mijn team is dus: Budget 3.000.000 euro 1e coureur Giancarlo Fisichella 2e coureur Jos Verstappen Chassis BAR Honda Motor Toyota RVX-03 V10 Banden Bridgestone