Bij deze dan ook in één keer het verslag van het weekend.
Zaterdag middag gaan banken bij EPC, begint met 19.7 pk. Na wat rollen/sproeiertjes te veranderd hebben kwamen we constant op 21.5 maar wel met een strakkere lijn dan met de 22.3. Dus goed, ding van de bank gehaalt en mee naar huis gebracht.
Ook de Carbon Jog bij EPC meegenomen en thuis nog de SR van hecky gaan opladen snel douche en eten en vertrekken maar. Die avond naar de camping gereden, was goed gezellig met de mannen van De Wit. Was laat geworden maar maakde niks uit.
7 Uur ging de wekker af tent ingeladen en weer vertrokken. Waren vrij vroeg daar dus nog ruimte zat. Auto's neergezet en scooters uitgeladen.
Toen door naar de inschrijving en keuring, keuring moest ik 2x doen vanwege balhoofdspeling. Goed dan maar naar de wedstrijden. Ik reed de eerste runs met mijn originele Sonic velg met een ML50. Eerste run voelde de sonic goed fel aan(niet opgereden na het banken) Dus ik de koppeling goed laten pakken. Breekt mijn zadel over. Dit dus moeten verhelpen samen met pa. Goed verder rijder dan maar en zien wat er gebeyrt, dus run 2 oed burnen en vertrekken maar. Snelste tijd was hierbij een 7.13
Toen nog een Run tegen Doom dit resulteerde in een 7.2 met 0.03 reactie.
In de pauze het velgje overgezet, Eerst wilde ik proberen met een originele velg met een Deestone band. Maar om de 1 of andere reden was deze sonic velg anders als de mijne en pasde hij niet. Dus toen de afgedraaide velg met tt92 erop gezet en die pasde wel. Dit geborgt en gaan rijden maar. Nog nooit gereden met dit velgje, dus had geen idee wat dit ging doen. Velgje hield het gelukkig maar mijn tijden bleven steken rond de 7.2.
Helaas niet onder de 7 kunnen rijden, maar dat hoefde ook niet echt.
Als hij het volgend seizoen maar gaat doen.
Ik vind dat ik eigenlijk al mijn doelstelling heb behaalt wat ik stelde dit seizoen.
-Mooi framepje, laatste meeting nog alles netjes gemaakt
-Onder de 8 rijden, is gelukt zelfs onder de 7. Snelste tijd was een 6.90 en zonder reactie een 6.88
-Zoveel mogelijk meetings aanwezig, gelukt alles aanwezig! Alleen Zandvoort niet kunnen rijden.
Heb het heel gezellig gehad dit seizoen, met kamp Limburg natuurlijk het meeste !
Maar de rest van de rijders heb ik ook goed kunnen lachen, zoals het hoort.
Ik zal hier meteen mijn plannen zetten voor volgend jaar.
-Hok moet minimaal 22pk hebben.
-Ik wil Scooter70 gaan rijden met een Sonic
-Onder de 7 rijden
-Als het 'even' meezit minstens 1 bekertje mee naar huis nemen
-Zowiezo Top15.
Dus deze winter word er niet stilgezeten. Maar word er hard aan een nieuwe sonic gewerkt.
bijdeze, tot volgend seizoen ! En geniet maar even van de foto's.