Ook maar eff een verslag plaatsen van mijn allereerste sprint.
vrijdag begonne met wat te oefene...ging vrij goed geen slip kon hem vrij goed houden...toen zondag richting etten leur. daar aangekomen eff gewacht tot ronnieB met de aanhanger kwam en toen sonic afgeladen.
1e run meteen valse start
begon dus al goed
2 run was iets mis gegaan met de tijdmeeting. toen 3e run 7.1 dus ik was al vrij tevreden voor de eerste keer enzo. toen 4e run 7.06 met 0.1 reactie
toen zat er nog maar 1 ding op en dat was oonder de 7 rijde dan kon mijn weekend niet meer stuk
paar runs gemaak bleef steets rond de 7.04 steken met 0.1 reactie...toen kwam de laatste run van de dag( teminste dat dacht ik
) 6.98
mijn weekend was dus compleet
nu maar wachte of ook nog finales derin zat...na uurtje wachte en wat gesleutel verder was ik 7e in mijn klasse
...dus finales
na wat zeeeenuwe in de rij was het zo ver...na gevoel goede run dus tevrede terug gelopen
onderweg kwam ronnieB met een glimlach op zijn gezicht richting mij met de mededeling dat ik snelste tijd had gereden 6.88
toen halve finales...weer tege dezelfde moest ik...dit keer was hij het eerste bij de finish. mijn tijd was toen 6.94
dus uiteindelijk na alle verwachtingen in 3e in de klasse scooterspecial
Op naar sluiskill !