scooters uit de oude doos

mgruys

New Member
Scooters uit de oude doos! (sprint en race scooters)
zag dat er al eerder een topic van is geweest.
maar lijkt me leuk om er aandacht aan tegeven,
en leuke herinneringen omhoog tehalen.

post hier je foto,s van de scooters
Post automatically merged:

afbeelding012jl.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Leuke Scooter ... zo oud is die nu ook weer niet .
In Griekenland rijden veel oudere Scooters rond, en gaan nog hard ook....
 

Attachments

  • oude scooter.jpg
    oude scooter.jpg
    242.6 KB · Views: 26
Leuke Scooter ... zo oud is die nu ook weer niet .
In Griekenland rijden veel oudere Scooters rond, en gaan nog hard ook....
het gaat niet om hoe oud een scooter is, maar om de scooters die gebouwt zijn in nederland door mensen die er mee gesprint of geraced hebben, leuk om weer herinneren op tehalen van die tijd.
 
Zal proberen straks op zolder de oude "scootin" eens opzoeken. Dat was 15 jaar geleden al mijn motivatie en stiekem nogsteeds
Ben benieuwd! vond dat een geweldig blad. Helaas door verhuizing ooit kwijtgeraakt. Heb er ooit eens een topic over geopend.

Scooters uit de scootin periode waren veel leuker dan wat er nu allemaal rond rijd. Nu is alles gewoon standaard met af en toe een andere uitlaat en echt tunen doen alleen de diehards uit die tijd nog.
 
1666952626144.png
Deze herinner ik me nog heel goed. Was ook op Scooter-freaks te bewonderen.(daar zat ik het meeste. Deze is hier vast ook bekend!)
 
Last edited:
Begin/ half '00 was vgm wel een gouden periode.

Maar toch heb ik het gevoel dat scooters en brommers weer in opkomst zijn bij de nieuwe generatie. Alleen nu alles Zip en Vespa ipv Aerox en Runner.
 
Hier waar ik woon , komen de laatste tijd wat meer 2-takt bij ...
Is makkelijker en goedkoper om op te voeren.
Misschien dat de Plaatselijk Jeugd doodziek is , als je door een oude Lul op een Grand-Dink word zoek gereden ... :tearsofjoy:
 
Ben benieuwd! vond dat een geweldig blad. Helaas door verhuizing ooit kwijtgeraakt. Heb er ooit eens een topic over geopend.

Scooters uit de scootin periode waren veel leuker dan wat er nu allemaal rond rijd. Nu is alles gewoon standaard met af en toe een andere uitlaat en echt tunen doen alleen de diehards uit die tijd nog.
Slecht nieuws, de doos waar ze volgens mijn herrinering in zouden zitten was gevuld met games voor de xbox360 dus hoop dat ik ze nog heb
 
Deze was ook zo gaaf!
Zat eens wat oude topics door te kijken waar ik als 16 jarige door heen neusde.
En kwam weer scooters tegen voorbij waar ik meteen een OJAA dat weet ik nog gevoel bij krijg hahaha. 1670930442473.png
 
Deze was ook zo gaaf!
Zat eens wat oude topics door te kijken waar ik als 16 jarige door heen neusde.
En kwam weer scooters tegen voorbij waar ik meteen een OJAA dat weet ik nog gevoel bij krijg hahaha. View attachment 67935
Deze is sinds dit jaar weer bij de originele maker ervan terug. Marco van XSH toendertijd heeft hem pasgeleden terug gekocht van de jongen waar ie hem 15jaar geleden aan had verkocht. Nog exact hetzelfde als hoe die hem verkocht had
 
Gaaf hey!Velen wouden de XSH Rox na maken weet ik nog uit de SF.nl tijd.
Toch zie je de "jochies"van toen nog (oke niet zoveel meer als destijds maar kijk naar jou zelf bijvoorbeeld) Het toch nog weer op pakken.
Geeft toch wel aan dat het zo'n gave tijd was en je het eigenlijk weer herbeleeft als je de topics door leest van toen en van de tuners van toen die nu weer begonnen zijn.Bloed.......
 
Het klinkt misschien raar... 2-takt is weer in op komst , als het goed is , is mijn Speedfight 3 , 2 takt verkocht . ( zijn een aantal liefhebbers voor ).
Veel willen graag een 2-takt erbij , het huidige 4-takt is lastig op snelheid te krijgen , en of is een dure Hobby.
De Prijs van 2-takt Runners blijft ook maar stijgen .
 
nee ... plaatselijk jeugd tussen de 16 en 18 jaar ...
Maar zoals het Forum vermeld ... ook de oudere Jongeren ,,, die hun passie weer terug willen brengen .

Tjaa... wees nu eerlijk ,,, er gaat niets boven een Hard / snel 2-takt geluid .
 
Back
Top