kees
38.8KG 22.2HP 6.83s
Wat betreft de SBO;
De uitdaging voor mij is om zo, snel en een mooie en custom scooter te bouwen. Met veel dingen kun je dubbel voordeel halen, enkele voorbeelden:
- Als je je velgen freest kan dat mooi zijn en bespaar je gewicht mee
- Als je randen polijst kun je ze het beste afdraaien bespaar je ook gewicht mee
- Als je eigen mal maakt voor je kappen (zoals ik) en daarna een polyester product van maak scheelt veel gewicht en kan heel vet zijn.
- als je middenvering bouwt kan je wellicht een achterste stuk van je frame weghalen is ook weer gewicht.
En zo zijn er nog meer dingen die je kan doen die zowel optisch als voor de NK. Tuurlijk zijn er dure dingen bij maar ook dingen waar je gewoon veel moeite voor moet doen, en ik denk dat dat eerder het probleem is, dat men te lui is
Mijn nrg zoals hij vorig jaar een aantal sprints mee reed gaan mensen hem niet meer terug zien, is hij dan ook uit de scene ? (zelfs het frame niet dus een complete andere nrg)
De uitdaging voor mij is om zo, snel en een mooie en custom scooter te bouwen. Met veel dingen kun je dubbel voordeel halen, enkele voorbeelden:
- Als je je velgen freest kan dat mooi zijn en bespaar je gewicht mee
- Als je randen polijst kun je ze het beste afdraaien bespaar je ook gewicht mee
- Als je eigen mal maakt voor je kappen (zoals ik) en daarna een polyester product van maak scheelt veel gewicht en kan heel vet zijn.
- als je middenvering bouwt kan je wellicht een achterste stuk van je frame weghalen is ook weer gewicht.
En zo zijn er nog meer dingen die je kan doen die zowel optisch als voor de NK. Tuurlijk zijn er dure dingen bij maar ook dingen waar je gewoon veel moeite voor moet doen, en ik denk dat dat eerder het probleem is, dat men te lui is
Mijn nrg zoals hij vorig jaar een aantal sprints mee reed gaan mensen hem niet meer terug zien, is hij dan ook uit de scene ? (zelfs het frame niet dus een complete andere nrg)