Het Grote "Uit The Scene Scooters"

Status
Not open for further replies.
Wat betreft de SBO;

De uitdaging voor mij is om zo, snel en een mooie en custom scooter te bouwen. Met veel dingen kun je dubbel voordeel halen, enkele voorbeelden:

- Als je je velgen freest kan dat mooi zijn en bespaar je gewicht mee
- Als je randen polijst kun je ze het beste afdraaien bespaar je ook gewicht mee
- Als je eigen mal maakt voor je kappen (zoals ik) en daarna een polyester product van maak scheelt veel gewicht en kan heel vet zijn.
- als je middenvering bouwt kan je wellicht een achterste stuk van je frame weghalen is ook weer gewicht.

En zo zijn er nog meer dingen die je kan doen die zowel optisch als voor de NK. Tuurlijk zijn er dure dingen bij maar ook dingen waar je gewoon veel moeite voor moet doen, en ik denk dat dat eerder het probleem is, dat men te lui is :p

Mijn nrg zoals hij vorig jaar een aantal sprints mee reed gaan mensen hem niet meer terug zien, is hij dan ook uit de scene ? (zelfs het frame niet dus een complete andere nrg)
 
Ik vind het allemaal een beetje jammer dat iedereen zegt, het is jammer dat er geen customs meer zijn enzo. Als iedereen customs bleef bouwen dan zou de scootersprint niet meer zo zijn zoals het nu is.

Het gaat juist om zo licht mogelijk te wezen en om zoveel mogelijk pk's te hebben om een snelle tijd te rijden. Je gaat toch geen Customshow rijden?
 
Dat is het hoofddoel, daarnaast heeft het imago van de scene wel dat de scooter verzorgt, mooi en sommige uniek zijn..

Als je aan het NK mee gaat doen en je bouwt vervolgens een loodzwaar hok van 130 kg heb je een punt, maar wat is er mis met een scooter van 55 kg en "super mooi" ?
 
Dat is het hoofddoel, daarnaast heeft het imago van de scene wel dat de scooter verzorgt, mooi en sommige uniek zijn..

Als je aan het NK mee gaat doen en je bouwt vervolgens een loodzwaar hok van 130 kg heb je een punt, maar wat is er mis met een scooter van 55 kg en "super mooi" ?

Nou een scooter die super mooi is en 55kilo weegt lijkt mij een onmogelijke opgave... zeker als er gepolyd is enz...
 
Geen discussie dit.

Het doel is prestatie en niet esthetisch.
En een iedereen heeft een andere def. van een mooie scooter.
 
Nou een scooter die super mooi is en 55kilo weegt lijkt mij een onmogelijke opgave... zeker als er gepolyd is enz...

Dat is het niet, dingen die mooi zijn hoeven niet zwaar te zijn. Ik wil het aankomend seizoen proberen te bewijzen en of het me lukt weet ik nog niet dat zullen we zien, maar geloof er wel in.

Daarna is de NRG wss ook out-of-the-scene, maargoed ik zal er niet meer op in gaan :)
 
Dat is het niet, dingen die mooi zijn hoeven niet zwaar te zijn. Ik wil het aankomend seizoen proberen te bewijzen en of het me lukt weet ik nog niet dat zullen we zien, maar geloof er wel in.

Daarna is de NRG wss ook out-of-the-scene, maargoed ik zal er niet meer op in gaan :)

Die foto @ je handtekening :winner:

maar goed. ik zeg je dat je 55 kilo niet gaat lukken. met alle kappen enz
 
Komop man, dit is het 'uit the scene' topic!

Geen gewichtstopic geen IN THE SCENE topic, en ook geen Post je eigen scooter topic :X

Ontopic nou dus
 
132675051_6_2fA0.jpeg


WRT Firefox @ Damwoude! :#
 
echt een mooi ding!,
Jammer dat er idd niet altijd alle kappen op zaten. Maarja ik begrijp rolf wel :p kappen zijn kut.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top