Scooterrace Heerhugowaard

Originally posted by dieselmaniac
hoe weet jij nou dat dit een stomme gasgeef meeting is?!?!? praat alleen als je verstand hebt jongeman:|:|:|

Ja jopie, "jongeman"!! :) tis nie alleen gasgeven hoor? tis zwaar werken8P
 
binnekort weer hoorde ik maar hoop niet dat de datum weer hier staat want dan kan je verwachten dat er weer zo smeris staat maar was vorige keer erg gezellig
 
over de meeting op aanstaande woensdag 28 april:

vader van een vriend van mij heeft een hoge functie bij politie noord holland noord,
en bij hun is de meeting al bekend
dus er is redelijk veel kans dat de meeting in het water zal vallen
en dat er veel boetes worden uitgedeelt net zoals afgelopen zaterdag in de beverkoog!
waarbij iedereen in een half uur op het bureau moesten wezen en er zelfs mensen een uur in de cel hebben gezeten!

kijk maar of je komt.. ik pak de fiets
 
Jah ik was bij beverkoog gepakt :( beetje jammer maarja,
ik had 0,4 op de rollebank en dat was natuurlijk weer niet goed genoeg voor ze dus nou hebben ze hem gehouden voor technies onderzoek,
maar woensdag kom ik wel bij iemand achterop :D word weer lachen hoop ik met de smerus :p
 
ik weet niet wat jullie probleem is? maar deze jongens organiseren teminste wat en sporten teminste met hun scooters.
iedereen die hun kansloos vind, sporen zelf niet om veel geld in hun scooter te steken. en 6a7x per jaar durven te rijden omdat ze bang zijn voor de politie. later
 
ik wel weer zin in een scooterrace, want hte is nu alweer een beetje stil in hhw.
reageer gerust dan kunnen we weer een datum prikken. Het liefst legaal, als iemand zin heeft om wat te regelen met de gemeente.

ik hoop dat dit wel serieus wordt genomen....
lator
 
Ik denk remco dat er voorlopig ff geen illegale meetings moeten gehouden worden.. Er zijn al een paar mensen bezig met legale meeting.. dus wacht ff rustig af..
 
no_fear_racer said:
ik weet niet wat jullie probleem is? maar deze jongens organiseren teminste wat en sporten teminste met hun scooters.
iedereen die hun kansloos vind, sporen zelf niet om veel geld in hun scooter te steken. en 6a7x per jaar durven te rijden omdat ze bang zijn voor de politie. later

jah wat hebebn die nrg gasjs te vreesen met 1 kw op de rollerbank:| en die 6a7x per jaar is genoeg hoor..jah idd bang voor de politie.. jij niet met je nrxje he
 
liever voorzichtig met politie, dan je scooter waar je zo veel aan gewerkt hebt, in een blokje terug krijgen..
 
zeik elkaar niet zo af
als die gasten op deze manier een leuke dag hebben laat ze dan kan best gezellig zijn en altijd leuk als de smeris roet in het eten komt gooien zijn meestal de daagjes die je niet meer vergeet en die je later vertelt aan je kleinkinderen

Respect
 
leuk... om later aan je kleinkinderen te vertellen dat je een nrx dude was die voor duizend andere mensen het verneukte door met een illegale meeting de smerissen op hun pik te trappen en daardoor de kans op legale meetings te verkleinen...

sommige mensen snappen echt niet waar ze mee bezig zijn....
en de mensen die zeggen dat je veel geld in je scooter pompt om maar 7 of 8 keer per jaar te vlammen ......
dat komt alleen maar omdat door gasten zoals jullie het zwaar verkloot wordt....
want iedere gemeente in dit land mag een evenementen vergunning uitgeven....
en als zo'n gemeente dan al tien keer last heeft gehad van een illegale meeting dan zeggen ze : tabee! laat ze maar een wielren wedstrijd organiseren...;) net als hier in uithoorn...
maar ik ben ermee bezig....

@ lucky 13: NO respect...
 
Back
Top