Scooterrace Heerhugowaard

Originally posted by Ties
Dit soort meetings verpest het voor de serieuzere pogingen tot meeten en vergunningen bemachtigen etc.

Inderdaad! ik ben er net serieus mee bezig om in deze regio (noord-holland) een leuke meeting/sprints te organiseren. Dat wordt dus na deze 'scooterrace' niks meer.

en nog bedankt!:|
 
morgu ik hoop dat er weer net zoveel als vorige keer zijn wordt zker leuk en al helemaal als er weer zo smeris moter onderuit gaat!!!!!

laterz en tot morgu
 
Originally posted by 187Design
Inderdaad! ik ben er net serieus mee bezig om in deze regio (noord-holland) een leuke meeting/sprints te organiseren. Dat wordt dus na deze 'scooterrace' niks meer.

en nog bedankt!:|

hmm......die gast heb best gelijk...(al denk ik dat je weinig kans heb , gemeente alkmaar kennende) boycote die shit!
 
hoe vaker er dit soort meetings komen (illegaal) zou ook in voordeel kunnen werken, dat die politie er helemaal gek van word, zodat ze misschien wel toestemming als er legale meeting word georganiseert
 
Er worden altijd (illegale) meetings gehouden bij de vrouwengevangenis in HHW, er is 1x politie geweest maar die heeft weinig kunnen doen (toen die motoragent op z'n bek ging). Voor de rest is het op deze plek altijd goed verlopen, en 1x wordt het op internet gezet en opeens zeikt iedereen het af... en dat zijn toevallig dan de mensen die er niet eens zijn geweest.

Meetings zoals bij Texaco beverkoog (bij theo v/baden) zijn ongeregeld.....hoewel die ook weinig kwaad kunnen, omdat het zo achteraf ligt.
 
alleen de naam scooterRACE geeft waarschijnlijk een hoop frustratie bij een hoop mensen, als ze er dan op klikken en het is zoon stomme gasgeef meeting :(
 
Originally posted by joop timmer
alleen de naam scooterRACE geeft waarschijnlijk een hoop frustratie bij een hoop mensen, als ze er dan op klikken en het is zoon stomme gasgeef meeting :(

hoe weet jij nou dat dit een stomme gasgeef meeting is?!?!? praat alleen als je verstand hebt jongeman:|:|:|
 
ik denk dat deze jongeman perfect weet wat een 'race' is aangezien hij zelf bij de SOBW racet en zich net als vele andere zich aan de benaming 'race' ergert gecombineerd met een illegale meeting..
 
Ben er geweest, was een leuke meeting, er kwam wel politie maar die deden zoals gewoonlijk in hhwaard weinig.

En jawel hoor weer een motormuis op ze plaat, aangereden door een 206je toen ie onderweg terug was vanaf de meeting.
Wieldop van zo'n politiegolf afgetrokken en toen reed er nog is een vrachtwagen overheen ook :P was wel lollig.

Best wel leuk geslaagd

paar pics:

RIMG0006.JPG

RIMG0013.JPG

RIMG0018.JPG

RIMG0022.JPG

RIMG0024.JPG

RIMG0028.JPG

RIMG0036.JPG

RIMG0043.JPG

RIMG0048.JPG


Kheb nog geen pic van de motormuis die op ze plaat was gegaan, misschien dat iemand anders die heeft of dat ze nog boven water komen.
 
owkeej mensen het was weer leuk gister maar beetje jammer dat we nou weer met een auto zo op een smeris zaten maar ff om misverstanden te voorkomen de smeris gaf zelf geen voorang aan ons waar hij het wel had moeten doen dus eigenschuld
 
Back
Top