Scootermeeting LINT 9 JULI !!!!

ben cker aanwezig met mn camino knaller (op en top btw *D)

indien niet in de automaten klasse, dan wel in de scooter klasse :D
 
Meeting Lint

Heeeeej

Hopenlijk ik ben der ook bij:p
met 2 of 4 Snelle SCoots:p
maar gaat dit via SBO ofnie
anders is eht een duur geintje
alvast bedankt

Groetjes Justin
 
EL-La-Sbt said:
hopelijk crasht de computer niet zoals vorig jaar lang mogen wachten voor te sprinten :p

dat kon niemand voorzien he! niemand vraagt erom om een epileptische aanval te krijgen he...

je kan er over zagen zoveel je wilt maar niemand kan er iets aan doen of zo iets verzien
dus ik ben de commentaar erover echt wel zat!
 
DelftRox said:
Heeeeej

Hopenlijk ik ben der ook bij:p
met 2 of 4 Snelle SCoots:p
maar gaat dit via SBO ofnie
anders is eht een duur geintje
alvast bedankt

Groetjes Justin

SBO is enkel in nederland niet in belgie
 
Ik zal er ook zijn, tegen dan moet men rox gewoon klaar zijn, desnoods zonder kappen;). En nee Charis dit keer moet je geen vervoer voor me fixen
(waarvoor trouwens nogmaals bedankt;) )

Greets
 
Boule said:
Ik zal er ook zijn, tegen dan moet men rox gewoon klaar zijn, desnoods zonder kappen;). En nee Charis dit keer moet je geen vervoer voor me fixen
(waarvoor trouwens nogmaals bedankt;) )

Greets

geen probleem hoor.
maar ik ben blij dat het dit jaar niet meer hoefd. ik zal werk genoeg hebben en op het einde van de dag moe genoeg zijn :p
 
ik hoop dat ik ook van de partij ben zal wel aangezien dat we dan gewoon een dag van te voren vertrekken en blijven slapen in rijsbergen

dus ik hoop een goede dag met mooi weer en dan zijn wij van de partij

mzzl martijn
 
Ik had het ook net ontdekt :p maar ik heb eens een vraagje, met welke reden mag er niet met kvs gesprint worden en alleen maar met water? Niet dat ik daar problemen mee heb maar ik vraag het me gewoon af :p
 
Water droogt op na verloop van tijd, koelvloeistof droogt minder snel op, en laat altijd een gladde substantie achter op de lekplek.
 
Gister ook ingeschreven, ben nummer 2.
Eens kijken of mijn X8rs een beetje wil vlammen.

Tot 9 juli!!
 
Last edited:
oké ga me ook maar eens proberen inschrijven :p ook al is er nog massa's werk en het einde(of rijgedeelte) nog lang niet in zicht is :(

natuurlijk gaan we de uitdaging aan toch wel wat te vlammen @ fabrizi :)

edit : mail verstuurd en wss ook ingeschreven :p
 
Last edited:
Back
Top