Scootermeeting LINT 9 JULI !!!!

Charis

Well-Known Member
Voor de 3de keer gaat de scootermeeting in Lint door. Dit jaar zal de meeting doorgaan op zondag 9 juli.
In grote lijnen zal deze meeting het zelfde zijn als die van vorig jaar.
Voor de mensen die er vorig jaar niet bij waren en dus meer info willen die kunnen altijd terecht op onze website: http://www.powersprintcontest.be
Inschrijven kan ook op deze website!
Moest deze website nog niet al jullie vragen beantwoord hebben kan je ook steeds contact op nemen met mij roose_charis@hotmail.com

Voor de ongeruste mensen onder ons... de vergunning is al binnen...

Ahja voor ik het vergeet dit jaar organisseer ik de meeting alleen maar dat wil niet zeggen dat het daarom minder goed zal zijn. :)

XXX-jes Charis
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

EHBO

Candyman said:
zal ik dan deze keer maar proberen niet flauw te vallen en bij het startlicht blijven staan 8P

dit jaar heb ik speciaal voor jou voor mensen met een EHBO diploma gezorgd :p

(wie moet ik dan gaan bezoeken in het ziekenhuis met een "fruitmand")
 
Als jullie dat doen zal ik kijken ofk een gaatje kan prikke in me drukke planning en ook ff langs kome :p
 
wilde net zeggen heb dan wel de halve dag in het ziekenhuis gelegen.
maar ralf heeft toch echt wel de halve dag op het terras in het zonnetje gezeten 8P

ik denk dat je je vergist met harelbeke daar regende het wel
 
als je de eerste post had gelezen staat er duidelijk dat eind deze week de site word geupdate.
dus dan zal ook het reglement er wel op komen niet?
 
Vorig jaar was ik er ook, was lekker weer, had alleen geen scooter bij me, zal proberen dit jaar weer aanwezig te zijn, mischien met scooter :), is het trouwens weer dezelfde sprintbaan als vorige jaar?
 
Back
Top