ScooterForum.net Stickeractie !

Status
Not open for further replies.
Speciaal voor forummember leden deze stickeractie... ! -:-
Via dit topic kan je je eigen stickers laten maken voor je scooter ! Een leuke tekst, logo van onderdelen, een speciale volledige custom made set of het logo van je scooterclub...

Het zijn gesneden stickers, dus allemaal losse letters of echt gesneden logo in één kleur. Dus géén gedrukte sticker met achtergrond ofzo.

Helaas zijn er wel een aantal voorwaarden aan verbonden dit keer wegens negatieve ervaringen met bestelde stickers in het verleden...
- Betaling vooraf. Indien betaald zijn ze snel op de post en bezorgd !
- Geen gezeur van hoeveel kost dit en dat. Als je geld hebt kan je bestellen en het zal heus niet duur zijn. Dat weet geloof ik ondertussen iedereen al die stickers een keertje heeft ontvangen. Ik doe dus geen 'offertes' uitzoeken waarna er toch nix besteld wordt ofzo.

Hoe bestellen ?
- Hieronder vermelden wat je wil (voorbeeldplaatje/logo, de kleur en de exacte afmetingen)
- Indien je makkelijk en snel een sticker wil kan je hem voorbereiden met een JPG file in zwart-wit zo groot mogelijk. (liefst 2000 pixels breedte) of het juiste font aangeven voor teksten (bijv. via een goede site als www.fonts4you.nl)
- Daarna je adres pm'n en welke bestelling je had gedaan, dan PM ik het rekeningnr terug. That's it.

Kleuren: oranje, zilver, zwart, wit, geel, goud, fluor, paars, etc... (géén chroom meer)

Korting bij bestelling van stickers voor je clubje, tuning team of wat ook... !

Wees creatief en maak er toffe ontwerpen van !

Voor mensen die logo's zoeken:
het stickerboek :
http://forum.scooterforum.net/forum/showpost.php?p=1826568&postcount=598

(bestellen kan dan met het bijhorende nr + afmetingen + kleur)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb ze ook binne :) ze zijn echt uber gaaf :)... thnx inne!!!

en overschrijvings kaart zit ook alweer op de post:)

IMG_5290.jpg
 
PS: post ff hier ook wat fotootjes van diegenen die wat ontvangen hebben... zo hebben nwe mensen een idee wat mogelijk is en hoe het er allemaal een beetje uitziet ! :!
 
Hey inne, had effe vraagje, hoeveel pixel kan de hoogte max bedragen? Ben bezig in photoshop met een paar ontwerpen, dus verwachtje maar aan een grote bestelling ;)
 
Lieke said:
Hey inne, had effe vraagje, hoeveel pixel kan de hoogte max bedragen? Ben bezig in photoshop met een paar ontwerpen, dus verwachtje maar aan een grote bestelling ;)

55cm en dat zijn ongeveer 2000 pixels.
Net als Inne al aangegeven had...
'Aanleveren in 2000pixels'
 
Lieke said:
Hey inne, had effe vraagje, hoeveel pixel kan de hoogte max bedragen? Ben bezig in photoshop met een paar ontwerpen, dus verwachtje maar aan een grote bestelling ;)

dat maakt niet uit... hoe groter en beter het bestand, hoe beter het resultaat met plotten. Pas in het programma zelf worden de afmetingen van de sticker ingegeven.
 
Hai :*

attachment.php


Die maten zijn het max. Liefst wel zo dicht mogelijk in de buurt.

Kleur: zwart
Aantal: 10x

Lettertype: Turntablz BB


En u heeft pm :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top