Scootercontrole`s Naaldwijk (ZH)

Status
Not open for further replies.

boer.nl

Well-Known Member
De laatste paar maanden zijn er regelmatig scootercontrole`s in Naaldwijk.
Voor diegene die daar in de buurt woont zal dat wel opgevallen zijn en hoogstwaarschijnlijk zal je ook wel op de rollerbank hebben gestaan.(ikzelf ook namelijk)
Ik heb dan nog het geluk dan ALS ik het weet of zie dat ik dan nog de keus heb om met de bedrijfsbus naar huis te rijden,maar de meeste gasten hier op het forum niet.
Ik heb me wel is opgegeven voor die sms dienst zodat je bericht krijgt waar ze staan,maar dat is alleen voor heel zuid-holland en dan krijg je allemaal berichten van plaatsen waar je nog niet eens van weet dat ze bestaan!
Dus dat werkt ook niet.
Nu zat ik te denken kunnen wij daar nou niet iets aan doen!
Gewoon de scooterrijders in het westland die elkaar een klein berichtje sturen via sms ofzo.
Ben jij iemand uit het westland laat het weten en laat ook weten of je misschien een ander idee hierover hebt.
Met vriendelijke groet
Arno.

Advertisement - register to remove this

Hej

Ik kom ook uit Naaldwijk. En die controles lopen echt de spuigaten uit...
Bij de verdilaan heb ik hem nou ook al meerdere malen gezien, en als hij daar niet staat staat hij wel op de dijkweg.
Maargoed wat wil je er aan gaan doen? voor hun is het natuurlijk de weg van de minste
weerstand om een beetje bonnen uit te delen.

Hier hebben we op scootertuning een link voor, naar de rollerbank site, verder is er weinig tegen te doen, verder vind ik dit niet echt een topic waard, (zo kan je voor iedere provincie wel iets verzinnen)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back