Hoe was Naaldwijk??

ten eerste WAT EEN KUTWEER! :(

me scooter deed het ook al niet, dus begon lekker kut.
verder vond ik het wel leuk, laatste race van std. klasse gezien en de topklasse, jammer dat het opgesplitst was, dat is voor de toeschouwers wel minder leuker vind ik.

ook jammer is dat top klasse in de regen reed, maar de std klasse had wel nog een droge baan.
ik heb razma nog gezien met vriend, liep langs me :)
verder mooi circuit en beetje jammer dat er geen vette scoots waren :|
De sr van Alfonso heb ik dus gemist wat ik wel jammer vind.
verder leuke dag gehad, nog lekker in de kantine met een biertje getafelvoetbald :)

Originally posted by Tha Bomb

me scooter deed het ook al niet, dus begon lekker kut.
verder vond ik het wel leuk, laatste race van std. klasse gezien en de topklasse, jammer dat het opgesplitst was, dat is voor de toeschouwers wel minder leuker vind ik.

A+b klasse.. Te veel deelnemers of een te klein circuit of combi. Is al jaren zo.

Originally posted by DvD

A+b klasse.. Te veel deelnemers of een te klein circuit of combi. Is al jaren zo.

:)
dat weet ik wel maar wat ik bedoelde was vanwege het slechte weer werd top klasse opgesplist in twee groepen van 13.

Originally posted by DvD

[Muggenzifter] DVD, als je al jaren op de races rondloopt, zou je toch moeten weten dat het A en B GROEP is. [/muggenzifter]

Trouwens, wie waren er allemaal. Heb Bas Jonker (freezerator), Johan van Straalen en Wat Hoeksche waarders gezien...

Back