ScooterAttack Weekend - 30 september '06

BojT said:
Ik heb er ook nog eentje... Wil je gaan? Heb je nog geen kaartje? PM je adres dan even en ik stuur hem je wel op! Het is zonde om er niemand voor te laten gaan.

*Gratis kaartje!*

:rolleyes:

*edit, pleite
 
Last edited:
dank je voor adressje, het zal zeker een vet evenement worden daar zorgen al die nederlanders wel voor,want het zijn er nogal wat

ben benieuwd ga zo auto inladen en ff mn scooter verwennen en blok polijsten :p mn hobby
 
big-t said:
aha , toch wat mensen aawezig. wij vertrekken vrijdag avond om 8 uur pas :p nacht rijden :p


hhahahah

wij ook, schaten dat we er tegen een uurtje of 1 a 2 aan te komen

zo ook ff boodschappen doen, en de scooter weer in elkaar zetten en vanmiddag ook nog testen pffff

mensen ik zie jullie daar

gr thijs
 
ProjectRox said:
Word niks :(. Geen vervoer en wil en zo graag heen met men slider 8P :(
OMG, in alle meeting topic's lees ik ongeveer het zelfde bericht als je hier post:rolleyes: Ik wil zo graag, maar geen vervoer

Ik ga trouwens niet meer, geen vrij kunnen krijgen van me werk & geen zin om zo lang in de auto te zitten voor bier ( wat ik 5min verder op ook kan krijgen :p )
 
Jeej we vertrekken zo heb er weer zin in.

Sprintuh, alchi. en zeker feesten op duitste metal band net zoals vorig jaar.

MOSCHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( of tewel als een idioot tegen elkaar op springen.)
 
nou wij waren dr ook...
WAT VEEL SCOOTERS!!! en best veel van die halve gare zooi... maar ook erg vette scooters gezien

wij kwamen om te stunten, en dat was erg geslaagd.. :D

en het race op het circuit ownde ook keihard :W:W
 
Het was een erg leuke dag. Het weer was prima, de locatie zeer goed en de opkomst op zijn zachts uitgedrukt GROOT. Organisatie typisch Duits, aardig ongecontroleerd dus.
Het lijkt net alsof heel scooterrijdend Duitsland naar zo'n meeting gaat, ik keek echt mijn ogen uit...

Verder heb ik nog Tedeschi gemeet en tegen zijn sprinter gereden. De snelste tijd van de dag was een adembenemende 6.2 sec met het nieuwe alu framepje van Tedeschi. Tijden van 6.5-6.6 werden meerdere malen gereden door de Italianen, waarbij wel gezegd moet worden dat de rijders allemaal onder de pakweg 50 kg wegen. Zelf reed ik een 6.8, goed voor de 4e tijd.

Ik heb nog een aantal foto's gemaakt, die zal ik z.s.m. uploaden.
 
yoooo


hier de foto's die men pa had gemaakt....

IMG_2070Large.jpg

IMG_2072Large.jpg

IMG_2073Large.jpg

IMG_2074Large.jpg

IMG_2075Large.jpg

IMG_2076Large.jpg

IMG_2077Large.jpg

IMG_2078Large.jpg

IMG_2079Large.jpg

IMG_2083Large.jpg

IMG_2085Large.jpg

IMG_2086Large.jpg

IMG_2087Large.jpg

IMG_2089Large.jpg

IMG_2090Large.jpg

IMG_2091Large.jpg

IMG_2097Large.jpg

IMG_2103Large.jpg

IMG_2104Large.jpg

IMG_2105Large.jpg

IMG_2107Large.jpg

IMG_2108Large.jpg

IMG_2109Large.jpg

IMG_2110Large.jpg

IMG_2111Large.jpg

IMG_2112Large.jpg

IMG_2116Large.jpg

IMG_2118Large.jpg

IMG_2120Large.jpg

IMG_2125Large.jpg

IMG_2127Large.jpg

IMG_2128Large.jpg

IMG_2129Large.jpg

IMG_2131Large.jpg

IMG_2133Large.jpg

IMG_2134Large.jpg

IMG_2137Large.jpg

IMG_2138Large.jpg

IMG_2139Large.jpg

IMG_2141Large.jpg

IMG_2142Large.jpg

IMG_2143Large.jpg

IMG_2144Large.jpg



ik heb ook niet echt fotos van het evenement zelf, alleen dit dus ;)

groetjes, Sebastiaan
 
tering eh wat was dit een weekend pffff, we zijn vanmiddag om een uurtje of 4 terug gekomen, en allemaal helemaal naar de tering.

was echt super druk daar en zeker gezellig we hebben dan ook flink gefeest en biergedonken.

ook hebben we de nrg weer kapot gebrand op de bank, een minuut lang met lachgas vond ie toch niet zo leuk :D was echt ziek ook maar een matige score vab 24,8 ofzo. ding zat toen net een half uur weer in elkaar ofzo met een halfe zuiger :D

maar verder zeker geslaag en volgend jaar maar dik overdoen denk. Wij gaan nu de stad in om nog meer bier te drinken :W
 
haha was idd goed vet, heb me wel vermaakt met de xsh homo's... super veel gelachen, was wel te druk vond ik..

en WEER teveel van die stnd sjonnies waar ik me gwn dood aan ergerde.. maar goed volgend jaar maar eens goed overdoen en dan met een eigenblok onder de scoota :D

en zo weer door naar de stad uiteraard met oa pikeheat :W, gaan zo weer door :p

gr :*
 
Back
Top