K K-0181 New Member 20 July 2023 #1 Ik heb sinds 2 weken heb ik een probleem me scooter wil bijna niet vooruit zou graag hulp willen
H Harrr Well-Known Member 20 July 2023 #2 Wil je online hulp of Zoek je iemand die dichtbij woont en wil helpen? Groet, Upvote 0 Downvote
Brute-Force Black Bullet. 2.0 20 July 2023 #3 K-0181 said: Ik heb sinds 2 weken heb ik een probleem me scooter wil bijna niet vooruit zou graag hulp willen Click to expand... Stel je FF voor ... en gooi je "probleem" maar in de Groep . Upvote 0 Downvote
K-0181 said: Ik heb sinds 2 weken heb ik een probleem me scooter wil bijna niet vooruit zou graag hulp willen Click to expand... Stel je FF voor ... en gooi je "probleem" maar in de Groep .
K K-0181 New Member 25 July 2023 #4 Harrr said: Wil je online hulp of Zoek je iemand die dichtbij woont en wil helpen? Groet, Click to expand... Het probleem is al opgelost maar zocht of iemand het al eerder had gehad maar als je wilt weten wat er was me sproeier zat in me carb los en heb me stationair schroef afgesteld en deed een stuk beter Upvote 0 Downvote
Harrr said: Wil je online hulp of Zoek je iemand die dichtbij woont en wil helpen? Groet, Click to expand... Het probleem is al opgelost maar zocht of iemand het al eerder had gehad maar als je wilt weten wat er was me sproeier zat in me carb los en heb me stationair schroef afgesteld en deed een stuk beter