scooter wil niet harder als 50 (check verhaal)

Ark LC

Ark lc
Ik ben michael en ik ben nieuw op het forum,
en ik zit gelijk met een probleem,

Ik heb een beta ark lC 2004 waarbij alle begrenzers eruit zijn zoals: varioring, en luchtfilterbegrenzing en ik heb een gianelli reverse.

Mijn probleem is ik kan hem niet goed afstellen,
de scooter loopt altijd rond de 50 op de teller,
ik snap niet hoe dat kan en ik zou graag weten of een van jullie het wel weet...

Ik zou ook nog graag een 50 snel monteren en een 17.5 dell. orto cab. maar daarvoor wil ik eerst mijn afstelling nu goed hebben.;)

Volgens mij moet mn scooter met de huidige setup
50 standaard, reverse en ontgrensd tog wel een snelheid van 75/80 moeten lopen.

Overige info: Ik heb 1500 km geleden een nieuw cilinder gekregen (orgineel) en zuiger omdat ik een vastloper had de scooter had toen maar 8500 km en een technigas revolver uitlaat. voor de rest standaad, ook ontgrensd.

(sorry voor het lange bericht:S)

Wie kan me helpen??

mvg michael
 
Advertisement - register to remove this

welke luchtfilter begrenzer? die zit er helemaal niet in...

heb je de prop uit de uitlaat gehaald?

heb je echt een originele minarelli cilinder erop gehad of een imitatie?

je moet iig groter in sproeier , ik zou zelf gewoon het filterbuisje weer terug zetten , heeft toch al geen nut om deze eruit te halen en word het alleen maar lastiger afstellen op.

variorollen , drukveer en trekveren moet je btw ook afstellen.

een 17,5mm is nergens voor nodig , een andere 50cc al helemaal niet , de std cilinder is al vrij snel , dus of je koopt dan 1 die net zo snel is ongeveer of je moet al wat extremer en dan moet je dus ook andere onderdelen gaan gebruiken zoals andere uitlaat weer.

mooi zo laten dus...
 
Back
Top