This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter vonkt niet na alles nieuw

Ik weet niet welke kabel ik moet los trekken voor de massa kabel. De elektrische start gaat rond zonder moeite.

Niet los trekken , maar van de min van de accu naar een kaal plekje op het frame/blok . Maar aangezien de startmotor goed rond gaat , heeft het blok wel goed massa , enkel op het frame zou te proberen zijn . Ook zou je kunnen kijken naar de massa punten , van de cdi/bobine , of deze schoon zijn van oxidatie

Ja de punten zijn goed schoon. zat de massa is goed proberen

Dordrecht .
Ophalen is mogelijk .

Oke ik heb dus weer nieuws. Hij vonkt. Wel een probleem regel matig. Ik zette het contact aan hij vonkt een paar keer zet t contact uit en hij is gestopt met vonken. Weer een paar keer aan en uit en dan vonkt ie weer een paar keer.

Dat kan , heeft het blok geen massa waarschijnlijk . Moet je sowieso in orde maken , of het wel of niet de oorzaak is .

De massa kabel is dus de oorzaak geweest van het niet willen vonken. Je zal t nooit raden hij doet t nog steeds niet… hij vonkt wel. Lijkt alsof die een zwakke vonk heeft. Loopt af en toe. Het voelt alsof die wel wilt lopen. En loopt totaal niet soepel als die dat doet. Krijgt bezine heeft compressie en nergens valse lucht zo ver ik weet.