scooter-verzekering ik wil de goedkoopste verzekering.

Originally posted by Runner_racing85
waarom naar dealer kan je net zo goed meteen naar verzekerings maatschapij gaan en meteen een afsluite

ik werk zelf in een scooterzaak en wij hebben 4 verschilende soorten verzekeringen van 4 verschillende maatschappijen, en bijna alle dealers hebben meerdere soorten verzekeringen dus vandaar !

Originally posted by bart1001
maar ik kan dus wel gewoon de rabobank binnenrennen voor verzekering en naar buiten rennen met een verzekerings plaatje ?
volgens mij niet bij de rabobank... ik weet wel dat je bij de ANWB wel kon verzekeren en dan meteen je plaatje meekreeg....

maar als je bijv. bij unive telefonisch afsluit krijg je je plaatje ook binnen een paar dagen opgestuurd hoor...

maar ik wil gelijk rijden :'(
uhmm er is een anwb in dordrecht duss dan maar daarnaar toe :D , BTW moet toch voor certificaat in dordrecht kan gelijk door :D

Ik heb gister betaald bij het unive kantoor, die gast had daar geen plaatjes liggen dus hij belde ff op, lag het plaatje (met 2 schroefjes, yeah :W ) vandaag al op de deurmat!

Unive heeft die dingen alleen nog maar centraal heb ik begrepen, dus je zal minstens een middagje moeten wachten. Daar is vrij weinig aan te doen.

Originally posted by minaracers
het is allemaal heel sterk afhangkelijk van je locatie (randstad is DUUR). De minimale verzekering is Wettelijke Aansprakelijkheid aka WA.

Kijk maar es op www.unive.nl of bij een of andere verzerkingsagent.

Ik woon in groningen en betaal 104,- p/j voor WA

Ik woon in Delft en betaal bij Unive 154...

Ik had eerst London die echt superduur is 254 euro voor alleen WA 8P Duidelijk geen verzekering afsluiten dus.

Bij unive betaal ik 164 met wat extra dingen erbij. Scheelt toch weer 90 euro. En ik woon ook nog eens in de randstad. Ik hoop alleen dat ik me plaatje nog krijg voor 1 mei.

Jah ik had ook London gekregen bij scooter toen ik kocht tweedehands... Maar om te verlengen was toen ook 254 en nu dan 154 :)

Waarom heeft de nieuwwaarde van je scooter eigenlijk invloed op de totale prijs voor je WA verzekering?
En kan ik niet gewoon een lagere nieuwwaarde opgeven omdat ik dan minder hoef te betalen?

Unive is @ Almere en omstreken, de randstad dus, voor alles het goedkoopst!

en idd, je kan alleen verzekering tot mei 2004, voor 5 dagen kan niet.

Ik heb vandaag verzekering afgesloten bij London. Woon in Amsterdam en kwam op 276 euro uit :| was de goedkoopste die ik kon vinden. WA+ongevallen opzittende.

Back