Scooter in de prak, verzekering?

Tjah, gewoon wat verzinnen om de verzekering te tillen zal het wel worden. Maar als er een schade expert komt en de schade komt niet overeen met de aard van het door jouw geschetste ongeval ...

ik zeg altijd als mensen op me scoot rijden: brokke = dokke :)

gewoon hem late betale.

Beetje raar he, dat het stuur klemt terwijl hij jou scooter alleen maar omver heeft gereden met z`n auto. En ook een beetje raar dat hij helemaal geen schade aan z`n auto heeft terwijl jou hele scooter naar de tering is..

je verzekerd dat ding gewoon ff.. 2 dagen later claim je de schade bij de verzekering van hem... dat hij met zijn fiets fietste en niet uitkeek met oversteken en jij moest uitwijken voor hem en zo die muur niet meer kon ontwijken...

Als het goed is is hij hiervoor verzekerd.

Ik was tot mijn 18de ook meeverzekerg bij mijn ouders.
Toen mn lieve kat de nieuwe gordijnen van de buurvrouw verkrachtte betaalde onze verzekering dit ook gewoon. Laat hem maar eens navragen bij zijn ouders of zij ook zown verzekering hebben, lijkt me wel.

Bij mij ook keer gebeurt, gast reed bijna riviertje in ging nog net ervoor op zn bek, verzekering heeft niks betaalt 8P, hij trouwens ook niet :(

Originally posted by Cipher
Als het goed is is hij hiervoor verzekerd.

Ik was tot mijn 18de ook meeverzekerg bij mijn ouders.
Toen mn lieve kat de nieuwe gordijnen van de buurvrouw verkrachtte betaalde onze verzekering dit ook gewoon. Laat hem maar eens navragen bij zijn ouders of zij ook zown verzekering hebben, lijkt me wel.

dat is gewoon een WA verzekering. (wat weer iets anders is als een WA bromfiets verzekering)

Back