Jess52
New Member
Ik heb een peugeot kisbee 2017 4t brom met gy6 blok
Ik heb sinds kort het probleem dat de scooter terug valt in toeren. Als ik hem start en ik rij volgas weg dan wilt ie wel de 45 tikken maar begint vrii snel af te nemen in vermogen en snelheid tot ongeveer 30-35km per uur waar die blijft hangen. Als ik m op de bokstandaard zet en ik geef volgas dan is komt ie ook niet voorbij een x aantal toeren en haalt ie gewoon niet zn vermogen en blijft dus hangen bij n bepaald toerental. Optrekken heeft ie geen problemen mee. Scooter liep voorheen erg goed en was krachtig. Bougie gecheckt en die was spierwit terwijl er een sproeier 82 in zit. (Gebruikelijk is 80). Bij het spruitstuk een vrij losse vacuum slang gevonden. Deze vervangen, bougie vervangen aangezien de scooter 12k km heeft gelopen. Nieuwe luchtfilter omdat de vorige niet goed meer aansloot en een nieuwe carburateur omdat ik bij de vorige de vlotter had vernield. Verder is er geen probleem in benzine toevoer. Scooter heeft meer dan genoeg compressie. Ook heb ik andere cdi’s geprobeerd zonder resultaat. Ik heb alles nagelopen maar blijkbaar heb ik iets over het hoofd gezien. Ik ben ten einde raad. Als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
Ik heb sinds kort het probleem dat de scooter terug valt in toeren. Als ik hem start en ik rij volgas weg dan wilt ie wel de 45 tikken maar begint vrii snel af te nemen in vermogen en snelheid tot ongeveer 30-35km per uur waar die blijft hangen. Als ik m op de bokstandaard zet en ik geef volgas dan is komt ie ook niet voorbij een x aantal toeren en haalt ie gewoon niet zn vermogen en blijft dus hangen bij n bepaald toerental. Optrekken heeft ie geen problemen mee. Scooter liep voorheen erg goed en was krachtig. Bougie gecheckt en die was spierwit terwijl er een sproeier 82 in zit. (Gebruikelijk is 80). Bij het spruitstuk een vrij losse vacuum slang gevonden. Deze vervangen, bougie vervangen aangezien de scooter 12k km heeft gelopen. Nieuwe luchtfilter omdat de vorige niet goed meer aansloot en een nieuwe carburateur omdat ik bij de vorige de vlotter had vernield. Verder is er geen probleem in benzine toevoer. Scooter heeft meer dan genoeg compressie. Ook heb ik andere cdi’s geprobeerd zonder resultaat. Ik heb alles nagelopen maar blijkbaar heb ik iets over het hoofd gezien. Ik ben ten einde raad. Als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.