L leandro New Member 29 June 2022 #1 hoi weet iemand waar ik turbho cs-50 onderdelen kan bestellen, of ander merk scooter parts dat op de turbo cs-50 past?
hoi weet iemand waar ik turbho cs-50 onderdelen kan bestellen, of ander merk scooter parts dat op de turbo cs-50 past?
trabiarie Well-Known Member 29 June 2022 #2 geef bij zandri eens je merk in , en er komt een hele rits onderdelen te voorschijn , ongetwijfeld ook bij andere scooter zaken Upvote 0 Downvote
geef bij zandri eens je merk in , en er komt een hele rits onderdelen te voorschijn , ongetwijfeld ook bij andere scooter zaken
L leandro New Member 29 June 2022 #3 trabiarie said: geef bij zandri eens je merk in , en er komt een hele rits onderdelen te voorschijn , ongetwijfeld ook bij andere scooter zaken Click to expand... thx is het mogelijk om scooter onderdelen van andere turbhos op de cs50 te zette? Post automatically merged: 29 June 2022 leandro said: thx is het mogelijk om scooter onderdelen van andere turbhos op de cs50 te zetten Click to expand... Upvote 0 Downvote
trabiarie said: geef bij zandri eens je merk in , en er komt een hele rits onderdelen te voorschijn , ongetwijfeld ook bij andere scooter zaken Click to expand... thx is het mogelijk om scooter onderdelen van andere turbhos op de cs50 te zette? Post automatically merged: 29 June 2022 leandro said: thx is het mogelijk om scooter onderdelen van andere turbhos op de cs50 te zetten Click to expand...
trabiarie Well-Known Member 30 June 2022 #4 Als er gewoon het chineese blok GY6 onderzit is dit goed mogenlijk , de kappen en specifieke onderdelen van het frame zou ik niet weten . Zou je contact op moeten nemen met de leverancier. Upvote 0 Downvote
Als er gewoon het chineese blok GY6 onderzit is dit goed mogenlijk , de kappen en specifieke onderdelen van het frame zou ik niet weten . Zou je contact op moeten nemen met de leverancier.