scooter stottert met volgas

Johannes121

New Member
hallo allen,
ik ben laats onderuitgegaan met mijn honda sfx 50 en sinds dien heb ik wat problemen
misschien weet 1 van jullie waar het aan kan liggen

als ik gewoon half gas ga is er niks aan de hand.
maar als ik dan vol gas ga stottert die enorm normaal was de max snelheid 55 maar nu haalt die de 50 niet eens

weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Advertisement - register to remove this

Ga ik even proberen dankjewel
Mocht het schoonmaken van de luchtfilter niet werken kan je altijd nog even verschillende maten sproeiers ( groter/kleiner )monteren ik weet dat dit niks te maken heeft met vallen maar kan wel een reden zijn dat die stottert bij volgas en half gas niet. Ik had dit probleem ook een keer ineens uit het niets dat ik een hogere sproeier moest omdat hij stotterde bij volgas of minderd trekkracht had dan dat die normaa; had

Mocht het schoonmaken van de luchtfilter niet werken kan je altijd nog even verschillende maten sproeiers ( groter/kleiner )monteren ik weet dat dit niks te maken heeft met vallen maar kan wel een reden zijn dat die stottert bij volgas en half gas niet. Ik had dit probleem ook een keer ineens uit het niets dat ik een hogere sproeier moest omdat hij stotterde bij volgas of minderd trekkracht had dan dat die normaa; had
Ja want als.je scooter eerst goed reed en je valt is op magische wijze INEENS je sproeier te klein.
Heeft er geen flikker mee te maken natuurlijk aangezien er toch duidelijk staat dat het na een valpartij kwam

Write your reply...
Back