scooter stottert met regen

Siep Wokkel

Banned
okeej! ik was vandaag ff @ scoot naar skool.. maar na 11 km ofzo begon hij soms te stotteren:S als ik gas gaf hield hij vet in en ging niet harder (hield in op toeren) met droog weer heb ik nerges last van! bij het stoplicht viel hij uit:| en soms deed hij het inneens wel weer goed en dan weer niet

ik denk dat het aan de ontsteking licht ofzo (sluiting, of de begrenzer die vaag doet... want dat omzetknoppie is afgebroken...mischien komt daar water bij omdat dat ding nu gewoon daar ligt.. maar lijkt me sterk... volgens mij heeft het niks met de carb te maken ofzo...omdat hij anders wel goed rijd... en ik het orginele luchtfilter er nog op heb... en heb ik er allemaal goed afgesloten opgezet d8 ik zo


waar zouden jullie eerst checken? greetz
 
Advertisement - register to remove this

Check je bougiedop is, is ie waterdicht? Ik heb ongezeer eenzelfde probleem met regen, mijn temperatuurlampje gaat ineens fel branden, hij gaat stotteren en uitvallen. Er komt denkik water bij me bougie en temp. sensor ofzo.. nahja beetje vaag, nu doet ie het gewoon goed als het niet regent :)
 
Back
Top