scooter trekt harder op over een drempel

Predict

Member
ik heb een piaggio zip uit 2007 heb een dmp cdi op gezet met begrenzer

sproeier 78
nieuwe malossi filter
carburateur gereinigt met wd40
nieuwe bougie

mijn scooter rijdt harder wanneer ik over een drempel rij of als ik hele tijd op scooter spring tijdens rijden
verder trekt die normaal heel traag op
en als ik de scooter duw gaat dat heel erg zwaar

verder heb ik geprobeerd zonder gasschuiveer te rijden dan gaat die harder dan wanneer ik hem erin heb
met de gasschuiveer hapert en stottert die ook heel erg veel

ik heb deze onderdelen besteld malossi 6.1g, gele trekveertjes, witte drukveer, en piaggio v snaar
alleen kan ik niet variomoer los krijgen die zit heel erg vast samen met koppeling moer

Advertisement - register to remove this

hij stottert niet meer ik ging kijken hoe die zou reageren als ik 2,5 slag open had. hij reageerde raar dus deed snel weer 1,5 slag en bleef raar reageren. uiteindelijk draaide ik hem helemaal in en doet die nu normaal
Dan heb je valse lucht .
Kijk de isolator tussen het spruitstuk en de carburateur eens na op scheuren.

ik heb een piaggio zip uit 2007 heb een dmp cdi op gezet met begrenzer

sproeier 78
nieuwe malossi filter
carburateur gereinigt met wd40
nieuwe bougie

mijn scooter rijdt harder wanneer ik over een drempel rij of als ik hele tijd op scooter spring tijdens rijden
verder trekt die normaal heel traag op
en als ik de scooter duw gaat dat heel erg zwaar

verder heb ik geprobeerd zonder gasschuiveer te rijden dan gaat die harder dan wanneer ik hem erin heb
met de gasschuiveer hapert en stottert die ook heel erg veel

ik heb deze onderdelen besteld malossi 6.1g, gele trekveertjes, witte drukveer, en piaggio v snaar
alleen kan ik niet variomoer los krijgen die zit heel erg vast samen met koppeling moer
Yo heb je de oplossing al gevonden

Back