ik zal m eens schoonmakenzo op foto ziet t er niet heel fijn uit!
Ik heb de aansluitingen allebei goed schoon gemaakt , inmiddels ook een ander membraan en bougiedop gemonteerd maar geen verschil.zo op foto ziet t er niet heel fijn uit!
Ik heb thuis niet de mogelijkheid om zoiets te fabriceren, ik zal straks wel even naar de Scootershop rijden om te kijken of ze die verkopenDat gaat je niet lukken , kan muurvast zitten , en beschadiging aan carter en spoelen . Zitten er geen gaten met draad in het vliegwiel ? Dan zou je daar een dik stuk ijzer voor kunnen nemen , daar gaten in boren , 2 bouten in het vliegwiel ( wel korte dat je de spoelen niet beschadigd ) , en een bout met een moer in het midden , die op de krukas komt , en zo het vliegwiel eraf trekt, als je de moer onder het plat omhoog draait , hoef je niets te lassen . Ben je niet in staat zoiets te fröbelen , blijft om schade te voorkomen , een originele trekker de beste keus . let wel op dat je de draad can de as niet beschadigd , door een punt aan de bout te slijpen , en de moer , los op de draad te laten op het eind van de as .
ik krijg net een mailtje van postnl dat de bezorgtijd van vandaag naar maandag gewijzigd is ..Zojuist op goed geluk dat dat het probleem is een nieuwe stator besteld want mijn multimeter is stuk...
Hopen dat die weer mooi loopt morgen.
Alleen nog improviseren hoe ik het vliegwiel ga verwijderen want daar heb ik geen vliegwieltrekker voor die past, iemand suggesties?
Post automatically merged:
Zat zelf te denken aan 2 schroevendraaiers eronder steken tegenovergesteld van elkaar en hem er zo vanaf proberen te wippen
weet jij mss of ik mijn koelwater af moet laten als ik mijn keeringen vervang?En als je een klein scheutje mengsmering in het bougie gat laat lopen , en start ? of een snufje remmen reiniger in de lucht inlaat
kan ook je uitlaat pakking zijn , lekke keerringen zie je meestal aan een oliespoor bij vliegwiel en vario , en onderaan het carter .spetters olie op mijn uitlaat, kan ook een signaal zijn dat de keerringen lek zijn toch?
klein gaatje in boren , parker erin , en dan eruit trekken aan de parkerheb vanmorge geprobeert de huidige keerringen te verwijderen maar helaas nog zonder succes
Dat is voor ieder verschillend , heb je het juiste gereedschap , en de gelegenheid en inzicht , dan is het eigenlijk zo gedaan . Staan tegenwoordig ook veel filmpjes op you tube , die je kan volgen .Is een blok splitsen lastig?