Zekeringen zijn allemaal nog goed en massa heb ik vanmiddag opnieuw opgeschuurdeerste wat er in me op komt: massa na kijken en je zekeringen.
Ik heb gisteren een carb revisiesetje gehaald bij de lokale scootershop en mijn hele carb los gehaald en goed schoongemaakt.eerst maak je je carb goed schoon.Daarna zet je m op de instelling welke als fabriek word opgegeven als beginsel.lucht: anderhalf en stationair op 2.5 slag. Dan kijk je verder. je keringen of deze lekvrij zijn, en de rest met deo / remreiniger.(sorry ik typ op een mac met een zweeds toetsenbord op nlse instelling staat dus er kan soms een teken verkeerd staan). pas als je 100 procent zeker weet dat dat goed is verder zoeken.
Hij stottert met 88 idd ook nog, ik ben er wel achter gekomen dat er zon dopje van bovenop de bougie in mn bougiedop vast zat, ondanks dat deze er nu uit is hapert hij nogDan krijg ik t idee dat er wat anders aan de hand is ergens een losse stekker/draad welke sluiting of slecht contact maakt.
Hier een video; hij hapert nogsteeds en als ik vol gas geef draait hij steeds minder toeren, als ik daarna weer stil sta loopt hij wel weer goed.Dan krijg ik t idee dat er wat anders aan de hand is ergens een losse stekker/draad welke sluiting of slecht contact maakt.
Ja, ik heb een ander dopje gepakt omdat de draad eruit was.Heb je dat dopje dan wel weer op je bougie gedraaid , en vast gezet ? Anders ligt je bougiedop los te vonken op de draad van de bougie
Tuurlijk niet .... Slechte Contacten maken geen Reet uit .Er zit wel wat corrosie op de stekker van de ontsteking maar dat zouw niks uit moeten maken
Ik bedoel dat ze nog goed genoeg zouden moeten zijn en dat ze niet erg gecorrodeerd zijnTuurlijk niet .... Slechte Contacten maken geen Reet uit .
zo op foto ziet t er niet heel fijn uit!Ik bedoel dat ze nog goed genoeg zouden moeten zijn en dat ze niet erg gecorrodeerd zijn