Scooter stottert en houdt in bij vol gas

Martijnl123

New Member
Hallo mensen,

Ik heb een piaggio zip 4t2v snor uit 2014 met ongv 9500 km op de teller gekocht. De vorige eigenaar heeft de scooter altijd onbegrensd gereden en dus een sproeier 80 gemonteerd en 6.5 gram rollen. Hij had hem toen ik hem gekocht had weer terug begrensd door de varioring te installeren en de orginele snor cdi te installeren. Met deze orginele cdi reed hij ongv 34 zonder problemen. Nu heb ik hem weer ontgrensd doormiddel van een eurobegrenzer maar hij stottert en houdt in bij vol gas.
Ligt het aan de sproeier?
Hier een video van het probleem:
 
Advertisement - register to remove this

Die begrensde cdi's zijn het probleem, het is slecht voor je brommer.
Maakt de ontsteking kapot

mvg
Maar ik heb geen begrensde cdi. Ik heb de cdi zoals op de foto. Ik kan begrensd rijden (maar dat doe ik nooit) en ik kan onbegrensd rijden. Dat is hoe ik altijd rijd. De originele cdi heb ik in de schuur liggen. Die gebruik ik niet.

gr ralf
 

Attachments

  • B79DD0C6-9BF1-4D64-81FF-0612C4C71551.jpeg
    B79DD0C6-9BF1-4D64-81FF-0612C4C71551.jpeg
    117.8 KB · Views: 9
Maar ik heb geen begrensde cdi. Ik heb de cdi zoals op de foto. Ik kan begrensd rijden (maar dat doe ik nooit) en ik kan onbegrensd rijden. Dat is hoe ik altijd rijd. De originele cdi heb ik in de schuur liggen. Die gebruik ik niet.

gr ralf
Probeer de originele er eens onder te zetten, als je scooter dan niet stottert kan je met zekerheid zeggen dat er een probleem is met je ontgrensde cdi.

mvg
 
Back
Top