vandaag mijn carb verwarming er weer op gezet, wat een rot werk aangezien die olie tank zwaar in de weg staat, ook leuk, constant die slangetjes los en erop doen, me olie slang is nu al een kleine 2cm korter en zit bijna strak op me carb....alles zit zo dicht op elkaar allemaal.....
ik heb mijn standaard filter er niet op gedaan want ik heb daar echt problemen mee om hem erop te krijgen, gewoon die imitatie filter, die zit uit zich zelf al vrij goed, dus geen klem gebruikt om hem om me carb te klemmen, daarnaast gewoon de 2 schroeven om hem vast te maken, hij zit goed vast iig. ik heb nu sproeier 76, sproeier 72 ben ik kwijt :S en 74 heb ik niet, ik merk kwa stationair draaien dat ie wel iets meer geluid maakt dan gewoon standaard lekker pruttelen, dus mischien ken die sproeier nog wel iets kleiner.
ff gereden, nog nix gemerkt kwa slechter lopen ofzo, en de carb voelt nu wel ietsjes warm aan ( duh carb verwarming zit erop ). het duurde wel eventjes voordat ik water zag spuiten in me reservoir, dat maakte me fftjes wat ongerust haha. maar dat werkt nu ook.
ook een nieuwe bougie erin gedaan, alleen stationair draait ie nog niet helemaal lekker maar dat komt nog wel. ben benieuwd of dit het probleem op lost. Morgen ofz ff verder prutten, heb ook nog een 2e standaard aerox uit laat binnen gekregen zonder piemel eraan dus die gaat er lekker onder, dit houd de boetes iig laag, moet iedere dag naar rotterdam.
I'll keep you guys posted