Scooter stopt onderweg opeens met rijden?

Hallo,
Gister was ik onderweg met mijn vivacity 2takt uit 2008. Nadat ik een beetje remde voor een auto begon de scooter steeds wat langzamer te lopen tot die na ongeveer 100 meter helemaal stopte. Hij bleef gewoon lopen en soms als ik gas gaf reed die weer een paar meter en dan stopte die weer. De scooter staat nog ergens buiten dus heb er nog niet goed naar kunnen kijken. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Hij viel dus niet uit maar ik hij ging gewoon nog maar amper vooruit als ik gaf gas.

Als je meer info nodig hebt laat het maar weten.
Alvast bedankt voor de hulp!
 
Advertisement - register to remove this

Oké maar qua motor zit er geen verschil tussen snor en brom toch, alleen de begrenzing. Dus omdat mijn snor nu 55 loopt kan ik hem als brom zien of is dat niet waar?

Ik ga zo een 58 sproeier halen en kijken hoe die dan loopt.

Zit zeker wel een verschil tussen die ik hier niet ga benoemen aangezien het straks een snor opvoer topic gaat worden en dat moet niet de bedoeling zijn. Een snor loopt te langzaam om met een te grote sproeier te rijden zoals die van een brom.
Daarnaast is de cilinder zo gemaakt dat er met 52/ 54 precies genoeg benzine in de motor komt en daarop het beste loopt.
 
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar het lijkt dat de punt van de gasnaald beschadigd is.

Verder zie ik geen problemen op de foto, noch met de carb. deksel, noch met de gaskabel, noch met de veer, noch met de gasschuif, noch met de montage van het geheel.
 
Back
Top