jantesselaar
Rally rijder
heey, tijdens het rijden scheurde de kvs slang die op mijn cilinderkop zit open, maar toen had ik er dus een stuk afgesneden waar dat lek zat en heb hem weer vastgemaakt.
ik heb met1 ook een nieuwe uitlaat erop gedaan, en sinsdien start ie vet moeilijk en als je aan het starten ben hoor je allemaal vaag geluid bij de radiateur.
hij start wel gewoon als je het steeds probeer, maar het duurt echt heel lang voordat ie aan slaat, en dat is flink verrot want ik kan alleen electrisch starten want als ik kick hoor ik alleen maar een kutgeluid alsof ik iets kapot trap binnenin en er gebeurd voorderest niks.
weet iemand hoe dit komt want ik kan echt niet zonder mijn scooter
het is een aerox r
cilinder: dr50
uitlaat: gianelli next (prop is er uit)
drukveer: doppler geel
rollen: 4,8 gram
bougie: ngk bpr8hs
sproeier: ?
trekveren zijn iets strakker dan origineel
ik heb met1 ook een nieuwe uitlaat erop gedaan, en sinsdien start ie vet moeilijk en als je aan het starten ben hoor je allemaal vaag geluid bij de radiateur.
hij start wel gewoon als je het steeds probeer, maar het duurt echt heel lang voordat ie aan slaat, en dat is flink verrot want ik kan alleen electrisch starten want als ik kick hoor ik alleen maar een kutgeluid alsof ik iets kapot trap binnenin en er gebeurd voorderest niks.
weet iemand hoe dit komt want ik kan echt niet zonder mijn scooter
het is een aerox r
cilinder: dr50
uitlaat: gianelli next (prop is er uit)
drukveer: doppler geel
rollen: 4,8 gram
bougie: ngk bpr8hs
sproeier: ?
trekveren zijn iets strakker dan origineel