scooter start niet waarom??

2pac

Well-Known Member
hallo mijn scooter wilt niet starten waarom
je hoort een geluid als of die wel wil starten maar net niet
wat kan het zijn
vonkt wel
 
Advertisement - register to remove this

maar weet je wat het is sinds ik een week of 3 geleden met scoot het nog deed en ik aardig veel olie in de benzine had gegooid reed ie niet meer goed...
vanaf die dag was ie zo slecht ik haalde alles uitelkaar en onder zochte het en ging met hoge druk mijn hele blok schoon maken en weer op zetten ja zoals ik al zei hij wilt niet starten en kwam ook nog volgens mij benzine uit de carb weet niet zeker maar maar onder aan de filter begon het te benzine regenenen dus vast wel uit de carb maar de scoot wilt niet starten was zal het oorzaak zijn iemand er vanring mee.....

bedankt
 
dat is geen garantie, geloof me. heb zelf ook al vaak genoeg lekker lopen zoeken, terwijl het met een nieuwe bougie opgelost was.
zeker als je er teveel olie in het gehad, kan die vet geslagen zijn.
 
oke
wat voor bougie moet ik nemen dan mag het ook een bougie zijn die maar 1 keer gebruikt is en nog z.g.a.n. is
maar ik heb vandaag weer mijn hele blok op de scooter geplaats maar wilt het niet doen..
kwam ook benzine uitme carb als ik het goed weet niet zker morgen cheken en ook de bougie
 
Originally posted by 2pac
maar weet je wat het is sinds ik een week of 3 geleden met scoot het nog deed en ik aardig veel olie in de benzine had gegooid reed ie niet meer goed...
vanaf die dag was ie zo slecht ik haalde alles uitelkaar en onder zochte het en ging met hoge druk mijn hele blok schoon maken en weer op zetten ja zoals ik al zei hij wilt niet starten en kwam ook nog volgens mij benzine uit de carb weet niet zeker maar maar onder aan de filter begon het te benzine regenenen dus vast wel uit de carb maar de scoot wilt niet starten was zal het oorzaak zijn iemand er vanring mee.....

bedankt

zou je misschien int vervolg je puntjes op het eind kunnen verdelen over het gehele verhaal? Leest wat makkelijker. ;)
Thnx. :)
 
Back
Top