Scooter start niet, valt met veel gas geven uit

P0475

New Member
heb pas een project scooter gekocht, had lang stil gestaan maar startte wel een beetje maar viel snel uit, het gaat om een Sachs speedjet 2takt. maar de eerste keer er goed naar kijken thuis bleek de vlotterbak kapot te zijn, de overloper was afgebroken waardoor hij eigenlijk benzine naar buiten pompt, deze had ik dicht gebeund met een schroefje en hij starte gelijk, reed perfect. toen gedacht dat ik dat ding binnen n uurtje gefixt had, maar de dag erop probeerde ik het nog eens, maar startte hij niet, paar uur later weer wel (had wel n dode accu). maar toen ik snelheid wou maken viel hij uit, heb veel dingen gedaan/geprobeerd, heb de benzinekraan vervangen, vacuumpomp was volgens mij kapot, nieuwe accu eronder, hij startte wel wat sneller(met een beetje hulp van remreiniger) maar alsnog viel hij uit bij vol gas, wat kan dit zijn. zou het zelf echt niet meer weten. carburateur heb ik al een paar keer schoongemaakt, de benzine komt in de vlotterbak maar daarna zie ik geen benzine meer erin lopen, zodra ik de overloper weer opendraai en de benzine eruit laat vult hij zich weer, dus daar stopt het proces. cilinder is kras vrij. weet iemand wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Met remreiniger (of een andere vluchtige vloeistof uit een spuitbus, zoals deo ofz) rond de pakkingen spuiten terwijl hij stationair loopt. Valt hij dan uit of verandert het toerental dan trekt hij op de plek waar je net spoot valse lucht
 
Back
Top