Scooter start maar begint erg traag met optrekken

Rubenkooij

New Member
Hallo, als ik mijn vivacity start gaat hij op het begin (eerste 30 seconden) erg traag en trekt totaal niet op hij gaat dan maar 10 km per uur en maakt een lawaai. Het ligt niet aan de rolletjes want als ik hem even heb laten lopen en rijd dan uit stilstand weg doet hij dit niet. Weet iemand wat ik kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

Hij maakt heel veel toeren maar kom bijna niet vooruit, als dat klaar is begint hij te stotteren bij de 1ste keer optrekken. Normaal geluid maar het is veel harder dan wanneer ik aan het rijden ben terwijl ik dan amper vooruit kom
Ik zou zeggen controleer even wat er onder de carterkap gebeurt, want ik denk dat je rollen misschien te licht zijn, of je trekveren te strak kortom haal het ff uit elkaar en kijk even of alles nog heel is en wat je er in hebt zitten kwa gewichten rollen
Post automatically merged:

Ik zou zeggen controleer even wat er onder de carterkap gebeurt, want ik denk dat je rollen misschien te licht zijn, of je trekveren te strak kortom haal het ff uit elkaar en kijk even of alles nog heel is en wat je er in hebt zitten kwa gewichten rollen
Als je een filmpje hebt van het probleem, en vooral de geluiden zijn belangrijk, dan kan ik je beter helpen met wat er aan de hand is
 
Back
Top