scooter poft uit uitlaat en start maar na half uurtje stil staan start hij niet meer

Senne Kats

New Member
het probleem is zo vaag hij start gwn elke keer als ik hem uit mekaar gehaald heb gehaald de cilinder maar als hij eventjes half uurtje stil gestaan heeft dan doet hij niks meer het is een yamaha aerox 70cc polini corsa watergekoelde cilinder heb eigenlijk alles wel gecontroleerd zoals keerringen heb er nieuwe in hij vonkt gwn prima en krijgt gwn benzine lijkt me want hij start maar na half uurtje stil staan doet hij niks en als ik hem kick komt er af en toe een plof uit de uitlaat net of de ontsteking te laat staat maar hij staat hetzelfde als altijd hij deed het altijd prima enzo
 
Advertisement - register to remove this

beste forum ik heb een nieuwe bougie erop gezet laatst en ik heb voor de zekerheid even mn bougie eruit gedraaid en mn membraan eraf gehaald zodat mn blok ff kon luchten en zo een nachtje laten staan toen deed ik nieuwe bougie erin toen deed hij normaal tot vanavond toen ging hij weer poffen uit de uitlaat en nu heb ik echt geen idee meer het zou de bougie vonkt mn scooter loopt stationair als het goed is maar als ik gaf geef komen er poffen en hij doet hu hu hu hu pof hu hu pof ik zit te denken aan mn ontsteking of cdi mn bobine heb ik al verwisseld
Post automatically merged:

het is net of mn bougie soortvan telaat vonkt ofzo dat hij een valse vonk geeft alleen mn ontsteking kan niet verstelt worden
 
Last edited:
Back
Top