scooter start alleen met remreiniger na stilstaan maar loopt perfect

Aprillia_sr_50

Grasmaaier
Hallo,


ik heb sinds gisteren een nieuwe cilinder op mijn Aprilia sr50 gezet

nou startte die goed voordat ik de nieuwe kit er op had gezet ( bijde polini 70cc)

nu loopt die met die nieuwe even goed als voorheen alleen wil die maar niet starten (alleen met remreiniger)

carb ( 21 mm dellorto racing ) met kabelchoke lijkt mij een probleem want als ik de choke aanzet dan doet die niks ook niet als die loopt

nou is het natuurlijk erg koud buiten maar alsnog zou die moeten starten

zou dit de choke zijn? want de carb is schoon en de membraanplaatjes zijn ook niet zo oud

( bougie is al verwisseld maar zonder resultaat )
 
Advertisement - register to remove this

de membraanplaatjes zijn ook niet zo oud
Toch even controleren, ook nieuwe dingen kunnen falen.
Verder controleren of de choke mechanisch goed werkt want als je de choke uittrekt moet je dit wel degelijk merken, je sluit immers de luchtinlaat gedeeltelijk af!
Dus als je niet merkt dat de choke aan staat, zit er mechanisch iets niet goed of de lucht die de choke minder doorlaat trekt het blokje zich ergens anders vandaan. (valse lucht)
 
Toch even controleren, ook nieuwe dingen kunnen falen.
Verder controleren of de choke mechanisch goed werkt want als je de choke uittrekt moet je dit wel degelijk merken, je sluit immers de luchtinlaat gedeeltelijk af!
Dus als je niet merkt dat de choke aan staat, zit er mechanisch iets niet goed of de lucht die de choke minder doorlaat trekt het blokje zich ergens anders vandaan. (valse lucht)
Ik ben er uit mijn choke stond helemaal ingedraaid dus deed die ook niks nou heb ik hem versteld en ging die na een paar keer aan ( hij staat buiten onder een zeil maar het is koud buiten )

als ik nu aan de choke zit als die loopt dan merk ik dat die veel benzine krijgt wat ik daarvoor niet had
 
Back
Top