Scooter sneller optrekken

Tristan141-

New Member
Heyhoi,

ff vraagje of iemand misschien tip of iets heeft om mn scooter sneller op te laten trekken!

setup: (speedfight 4 4 takt)
65 cc cilinder naraku
Polini hi speed variateur
6 gram rollen
Witte malossi drukveer
+1500 rpm trekveren naraku
Sproeier 68 met std carb 18,5 mm
Voor de rest alles standaard( uitlaat, luchtfilter, etc.)
 
Advertisement - register to remove this

Een 65cc met een 68 sproeier lijkt mij aan de kleine kant?
Wat is de kleur van de bougie?

Misschien een onbegrensde CDI erin doen?
Ee zit een onbegrensde cdi in sorry! Zo een die je kan afstellen met begrenzing. Kleur bougie weet ik zo niet. Deze zit nogal op een klote plek... welke sproeier zou je zeggen dan?
 
De kleur van de bougie zegt het meeste, nu gok ik dat deze aan de witte kant is,
Ik zou sws een sproeier 80 er in doen, en dat ongeveer 10km mee gaan rijden waarna je weer de bougie controleren en een conclusie trek of je mengsel nu te rijk is (zwart) of te arm (wit) is. koffie met melk is het optimale wordt er gezegt
 
De kleur van de bougie zegt het meeste, nu gok ik dat deze aan de witte kant is,
Ik zou sws een sproeier 80 er in doen, en dat ongeveer 10km mee gaan rijden waarna je weer de bougie controleren en een conclusie trek of je mengsel nu te rijk is (zwart) of te arm (wit) is. koffie met melk is het optimale wordt er gezegt
En wat zal die grotere sproeier opleveren dan? Winst in trekkracht of top ?
 
Je moet gewoon de juiste sproeier hebben. Anders rijdt hij niet goed. Denk dan aan slechte reactie, langzaam optrekken, lage top en mogelijk zelfs een warmloper...
 
Back
Top