scooter screwed need help a.s.a.p

Bouncer#1

Well-Known Member
eeey peeeepzz keb een probleem :D ik reed de net op de weg ik nam een bochtje... ik wil weer wegtrekken...... scooter valt stil! :P ik zo weer opnieuw proberen te starten.... lukt niet....bougie nagekeken... schoongemaakt.... doet nog steeds niks.... dus ik maar naar huis lopen (6 km met scoot aan m'n hand dus nu zwaar naar de klote :S) het gaat hierom een vivacity met 70cc malossi sport en alleen 86 sproeier in m'n standaard carb en voor de rest totaal onbegrenzd. weet iemand waar het aan kan liggen??? tis geen vastloper dat weet ik dan wel.... en toen ik weer probeerde te starten kwamen er grote vonken uit m'n uitlaat :D.... maar kan iemand mij helpen ??? thnx a lot RW

Advertisement - register to remove this

mensen m'n viva had een vastloper ik begrijp er niks van toen ie stil viel ik probeerde toen te kicken en lukte nog gewoon maar hij startte niet en vanmiddag ik weer kicken helemaal moer vast krukas is naar de klote maarja wordt binnenkort gemaakt zal me wel wat gaan kosten maar moet gewoon rijden dan maar geen 70cc en dan gewoon met standaard 50 onbegrenzd gaan rijden 70km/h :( maarja bedankt voor reply's

gast hoe krijg je het voor elkaar om aan de lopende band cylinders vast te naaien :?
als je dat nou ff vertelt, dan weten de andere mensen dus wat ze juist niet moeten doen :+
hoeveelste cyl is dat nou die je genaaid hebt?

ooit van onderhoud/mengsmering/warmlopen/niet constant volgas gehoord:o

das tgval met de meesten die ik ken:S "nieuwe cil man,egt bruut,check" whopsa volgas...met 40km op teller..

jaja!hoe zou het toch komen|( :)

Back