This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter screwed need help a.s.a.p

Bouncer#1

Well-Known Member
eeey peeeepzz keb een probleem ik reed de net op de weg ik nam een bochtje... ik wil weer wegtrekken...... scooter valt stil! ik zo weer opnieuw proberen te starten.... lukt niet....bougie nagekeken... schoongemaakt.... doet nog steeds niks.... dus ik maar naar huis lopen (6 km met scoot aan m'n hand dus nu zwaar naar de klote :S) het gaat hierom een vivacity met 70cc malossi sport en alleen 86 sproeier in m'n standaard carb en voor de rest totaal onbegrenzd. weet iemand waar het aan kan liggen??? tis geen vastloper dat weet ik dan wel.... en toen ik weer probeerde te starten kwamen er grote vonken uit m'n uitlaat .... maar kan iemand mij helpen ??? thnx a lot RW

waarschijnlijk niet goed warm gereden, je zuigerveer kan daardoor foetsie zijn. haal je uitlaat eraf en schud eens goed misschien hoor je hem wel , nja gewoon cilinder eraf halen en kijken.

ja er kwam wel wat uit m'n pijp schieten toen ik probeerde te starten dus kan m'n zuigerveer zijn dus als ik nieuw opgooi moet ie weer blazen maarja bedankt eeey kga morgen ochtend gelijk kijken

ik had precies hetzelfde en ik probeerde ook gewoon ff een bougie van een kameraad en toen deed die nix anders..
maar nadat ik een NIEUWE bougie erin had gedaan reed die weer gewoon perfect...

dus gewoon ff nieuwe bougie proberen.. zoveel kost die niet

Originally posted by Bouncer#1
zo veel mensen checken deze post maar 3 echte reply's ofzo of staat het antwoord van jullie hier al in ofzow ?? maja laterzzz RW

Heb je je cilinder er dan al afgehaald?????? als je dat nou eerst ff doet, en dan hier verteld wat er is, kunnen wij je evt weer verder helpen, maar asl jij dat niet doet, en blijft wachten, dan gaat ie natuurlijk nooit rijden. Dus eerst de tips die al gegeven zijn proberen, kom dan maar weer terug!!!!

Originally posted by bk2
waarschijnlijk niet goed warm gereden, je zuigerveer kan daardoor foetsie zijn. haal je uitlaat eraf en schud eens goed misschien hoor je hem wel , nja gewoon cilinder eraf halen en kijken.

ZIE je wel ,, eeen heeeeeelee tijd geleden zeiden wij hie rop het forum al dat het mis zou gaan. maar ja... niet geluisterd he.

maar keb nog ff vraagie voor bepakking kan ik ook zo een soort zwart rubber ringetje er tussen doen bij m'n dealer zeiden ze dat het niet goed afsluit maar kan ik dit ook doen of euhhh ??? ooooi RW

ahhh joh kost me haast niks alleen me 70 maarja life goes on ik ga binnenkort iets van runner ofzo kopen of mayb fox (is wel chill rijden) dan doe ik het gelijk goed ik moet toegeven je had gelijk maarja morgen komt die klote bepakking binnen