Jur1164 New Member 17 October 2023 #1 Beste, Mijn scooter loopt wel maar kan geen volgas geven of kan niet volgas rijden hij schiet dan uit de uitlaat net of de vonk niet goed komt het gaat om een 2takt zip is er iemand die me verder kan helpen? Vriendelijke groet
Beste, Mijn scooter loopt wel maar kan geen volgas geven of kan niet volgas rijden hij schiet dan uit de uitlaat net of de vonk niet goed komt het gaat om een 2takt zip is er iemand die me verder kan helpen? Vriendelijke groet
Sparky Well-Known Member 17 October 2023 #4 Bougie al eens vervangen? Maakt je bougiekap goed contact met je bougie. Maakt je bougiekabel goed contact met je bobine en bougiekap? Is de massa van het motorblokje in orde? Heeft de scooter ooit wel goed gelopen of heb je hem zo gekocht? Heb je iets veranderd aan de carburateur? Upvote 0 Downvote
Bougie al eens vervangen? Maakt je bougiekap goed contact met je bougie. Maakt je bougiekabel goed contact met je bobine en bougiekap? Is de massa van het motorblokje in orde? Heeft de scooter ooit wel goed gelopen of heb je hem zo gekocht? Heb je iets veranderd aan de carburateur?