scooter meeting in rotterdam?

Ook schijnt er iemand in zijn hand geschoten te zijn, omdat ze hem wouden beroven van zijn scooter(wat gelukt is) :( Trieste gasten zeg......

Die persoon kennen veel Rotterdammers wel, maar omdat ik niet zeker weet of hij het slachtoffer is, zeg ik niet wie t is.....
 
Psycho, als je zo'n uitgesproken mening hebt onderbouw het dan wel ff. Dit geblaat zit niemand op te wachten. Het kan zijn dat je dr bij was en dat het verhaal van de media anders is dan jou verhaal maar vertel ons dan jou verhaal. Misschien slaat het nog ergens op. Kuskus.. :+
 
SR_robin_SR said:
Psycho, als je zo'n uitgesproken mening hebt onderbouw het dan wel ff. Dit geblaat zit niemand op te wachten. Het kan zijn dat je dr bij was en dat het verhaal van de media anders is dan jou verhaal maar vertel ons dan jou verhaal. Misschien slaat het nog ergens op. Kuskus.. :+

Ok ok, er was dus een race(zoals bijna elke zondag).
Er waren wat scooters aan het sprinten en de politie kwam aangereden.
Op een bepaald moment stond er een vrouw net na een bocht(met haar kind), en werd geschept door een uit de bocht racende politie-auto.
De politie auto kwam dus met hoge snelheid door de bocht, waardoor die vrouw aangereden werd, en een andere scooter rijder schrok, waardoor deze ten val kwam.



Ok de jongen waarvan ik d8 dat die in zijn hand was geschoten was een ander, die persoon was er wel bij en kwam er dus zonder wonden vanaf.
Die andere jongen die bij hem was, kreeg een kogel in zijn arm, waarna de daders zijn gevlucht.
Die schietparty was overigens niet op de waalhaven zelf maar op de charloise lagendijk...
 
die vrouw met kind werd aangereden door een runner 180 die lekker met de auto"s aan het mee sporten was

en er was idd iemand is zen arm geschoten maar toen kwam net de politie aan en de daders waren gevlucht
 
@rie said:
die vrouw met kind werd aangereden door een runner 180 die lekker met de auto"s aan het mee sporten was

en er was idd iemand is zen arm geschoten maar toen kwam net de politie aan en de daders waren gevlucht


Dat eerste : wat jij wilt, k stond er zowat bovenop maar ok... als jij wilt dat het een scooter was dan was t een scooter ;)

En dat tweede : ik heb die jongen net gesproken, en volgens hem hebben ze dus meer dan 20minuten op de politie zitten w88 in het ziekenhuis(waren ze al heen gereden met een scooter)......
 
dat tweede kan wel ik dacht dat het zo was gegaan

en maatje van me zag de baby vliegen en zei dat het een runner 180 was
mja als jij het gezien heb
 
@rie said:
dat tweede kan wel ik dacht dat het zo was gegaan

en maatje van me zag de baby vliegen en zei dat het een runner 180 was
mja als jij het gezien heb

Er ging een runner op zijn plaat toen die politie die bocht omkwam en die vrouw schepte, maar kon niet zien of het een 180cc was....
Kon t misschien wel zien, maar op dat moment niet opgelet...
 
Remco 4 Life said:
Als je zegt dat ze triest zijn krijg je geen boete , alleen bij erge uitdrukkingen zoals het wensen van kanker ,
ja, maar in dit land mag je je mening geven, en als jij meent dat ze kanker moeten hebben, krijg je een boete, dus dit betekent dat het censuur is..:P
 
psycho said:
Er ging een runner op zijn plaat toen die politie die bocht omkwam en die vrouw schepte, maar kon niet zien of het een 180cc was....
Kon t misschien wel zien, maar op dat moment niet opgelet...

ACh ja, Politie zal altijd ontkennen.. Fouten altijd bij iemand anders neerleggen.. Noooit de hand in eigen boezem steken..Politie werkt krom :L
 
SR_robin_SR said:
Ga buiten de bebouwde kom racen ofzo, zeker als je met een grote groep bent. :X

Waalhaven is buiten de bebouwde kom, niemand die er last van heeft, ze staan op een secundaire weg, dus niet op de hoofdweg.
En het is industrie/opslag ruimten terrein dus op zondag is daar geen kip....
 
Smart speed nrg said:
Ja snap sowieso nie wat een vrouw moet doen daar met kinderwagen maargoed.

Ja , we gaan vrouwen verbieden een stuk te wandelen met hun kroos , voor een stel stoere mannetjes op scooters ! :L
 
nou sorry hoor maar die stond gewoon te kijken daar hoor die kwam niet toevallig langs
je ziet ook gasten van 20 met een kind van 3 naast hun in de auto die lopen te racen en burnies zetten

het is daar niet het gebied waar je kan wandelen met je kind of je hond uitlaten en je nog veilig voelen
 
psycho said:
Waalhaven is buiten de bebouwde kom, niemand die er last van heeft, ze staan op een secundaire weg, dus niet op de hoofdweg.
En het is industrie/opslag ruimten terrein dus op zondag is daar geen kip....

Behalve een vrouw met een baby..
 
Snap sowieso niet waarom die vrouw naar zo'n 'afgelegen' plek gaat met haar jonge(?) kindje terwijl er allenmaal schreeuwende geluiden van scooter vandaan komen? 8P
 
Back
Top