scooter meeting in rotterdam?

sp-fan

Well-Known Member
ik hoorde net op het radionieuws dat de politie inval had gedaan bij een illegale scootermeeting in rotterdam, er werd met scooters geraced en er zijn 3 gewonden gevallen waaronder een vrouw die voorbij liep met een kinderwagen.

heeft iemand hier ook iets van gehoord?
 
Advertisement - register to remove this

dit staat op fok.nl

De politie heeft zondagavond op twee plaatsen in Nederland een einde gemaakt aan illegale straatraces. In Rotterdam werden races met scooters beëindigd en in het Brabantse Cuijk werden straatraces met auto's gestopt. Bij de races in Rotterdam raakten een vrouw en haar elf maanden oude baby gewond.

In Rotterdam kregen een aantal deelnemers van de illegale scooter-races een bekeuring en werd van één van de deelnemers het rijbewijs ingenomen. Bovendien werd een 25-jarige Rotterdammer aangehouden wegens belediging.

Bij de races in Rotterdam raakten een vrouw en haar elf maanden oude baby gewond aan hun armen en gezicht toen ze werden aangereden door een scooter. De slachtoffers moesten voor behandeling naar het ziekenhuis worden gebracht. De bestuurder van de scooter ging er na de aanrijding vandoor.

In Cuijk deelde de politie vijf bekeuringen uit voor te hard rijden en verkeerde verlichting. Van één automobilist werd zijn rijbewijs ingenomen omdat de uitlaat van zijn auto 'ondeugdelijk gemonteerd' was.

Van dit soort situaties krijgen scooter rijders nou een slechte naam. :(
 
Wat een aarzen
madloser.gif


GVD een kind aanrijden en dan ook nog es wegrijden :|
 
rj@nrg said:
dit staat op fok.nl


Bij de races in Rotterdam raakten een vrouw en haar elf maanden oude baby gewond aan hun armen en gezicht toen ze werden aangereden door een scooter.

(

Whahahahaha , en dat geloven ze zelf....
Zeker vergeten te zeggen dat het een achterlijke jood was, die aankwam racen in zijn kakkerlakkenbak, en die vrouw per ongeluk schepte....

Maar nee, scooters hebben het weer gedaan he...
Maak ons nog slechter.....


Thxxx Neder-nazie-land....
 
wtf lul je psycho??
er zijn echt zulke eikels die zo debiel zijn..... hoe schuldig zal je je voelen als je een kindje en ma aanrijd (ik dan)
stelletje randdebielen
 
ZmokerZ said:
wtf lul je psycho??
er zijn echt zulke eikels die zo debiel zijn..... hoe schuldig zal je je voelen als je een kindje en ma aanrijd (ik dan)
stelletje randdebielen

Wat nou wat lul je....

Ik stond er zowat boven op......
 
Dan mag het van mij ook wel.

Me vader was eerst @ rollebank gaan kijken hoe het daar was. Het was niet normaal wat een lol die gasten (politie) hadden.
Was er een gozertje op een puch die gaar was afgesteld, maar die agenten geloofde hem niet. Gingen ze met ze 3en dreigen dat hij ze brommer nooit meer terug zou zien als hij niet vertelde waar de begrenzer zat.
Die agenten helemaal lachen omdat dat gozertje boos begon te worden.

Stond er ondertussen een agent te bellen dat ze een hele goeie dag hadden omdat ze heel veel scooters hebben gepakt en dat ie helemaal geen moeite hoefte te doen omdat ze toch bang voor hem waren. Dat heeft toch niks meer met wetten en regels te maken, das gewoon misbruik van je machts-positie.

//Offtopic-mode voorbij :P
 
Back
Top